تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816959391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده راه اندازی مرکز تولید گندم بذری در خرمشهر هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس تعاون روستایی خوزستان:
آماده راه اندازی مرکز تولید گندم بذری در خرمشهر هستیم

برداشت گندم


شناسهٔ خبر: 3850879 - چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
استانها > خوزستان

.jwplayer{ display: inline-block; } خرمشهر - رئیس تعاون روستایی خوزستان گفت: این آمادگی را داریم که مرکز تولید گندم بذری در خرمشهر را راه اندازی کنیم. به گزارش خبرنگار مهر، هرمز خواجوی عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای کشاورزی خرمشهر که با حضور مسئولان محلی و استانی در سالن شهید دورقی فرمانداری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: اگر در شهرستان خرمشهر کشاورزانی وجود دارند که پیشرو هستند و امکان تولید گندم را دارند این آمادگی وجود دارد که مرکز تولید گندم بذری را در خرمشهر راه اندازی کنیم. وی در ادامه به احداث انبارهای دپوی گندم در خرمشهر اشاره کرد و گفت: انبار یا باید از محل اعتبارات دولتی و یا از محل تسهیلات بانکی احداث شود که در استان از محل اعتبارات دولتی در حال پیگیری برای احداث ۳۲ انبار در کل استان برای وضع فعلی و نیاز آینده هستیم. رئیس تعاون روستایی خوزستان با یادآرو شدن اینکه تعاونی روستایی تنها دستگاه دولتی در استان است که ردیف عمرانی به آن داده نمی شود، افزود: هرچه کار انجام می شود تعاونی ها تسهیلات بانکی دریافت می کنند و به نظر می آید در خرمشهر با توجه به ضعف مالی، احداث از طریق تسهیلات بانکی امکان ندارد. وی با یادآروی اینکه در ماهشهر این اقدام با همکاری منطقه ویژه پتروشیمی انجام شده است، ورود منطقه آزاد اروند برای احداث این انبارها در خرمشهر را بهترین پیشنهاد ممکن در شرایط فعلی دانست. خواجوی اظهار کرد: تعاونی روستایی زمین خریداری می کند و منطقه آزاد اروند که قصد دارد به کشاورز کمک کند، اعتبار  احداث آن را در اختیار تعاونی روستایی قرار دهد تا بتوان یک انبار پنج هزار تنی در محدوده منطقه آزاد اروند احداث کرد که با وجود یک انبار دو هزار تنی فعلی و افزایش ظرفیت به هفت هزار تن، مشکل انبارداری گندم در خرمشهر رفع شود.
 
ثبت ۴ شرکت برای اجرای طرح توسعه کشاورزی رئیس تعاون روستایی خوزستان از ثبت شدن سه شرکت تعاونی تولید در راستای اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی و افزایش شمار شرکت های ثبت شده این چنینی به چهار شرکت خبر داد. وی گفت: طرح ۵۰۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری اگر انجام شد باید تحویل بهره برداران شود و طبق پیگیری های ما سه تعاونی جدید در خرمشهر تشکیل شده  و به ثبت رسیده است. وی با بیان اینکه شرکت جهاد نصر سه دفتر کار برای این شرکت های تعاونی احداث خواهد کرد، توضیح داد: بر اساس تفاهمنامه ای که تعاونی روستایی با شرکت جهاد نصر دارد، قرار است توسط این شرکت، سه دفتر کار و برای فعالیت شرکت ها ساخته شود. خواجوی افزود: محل این دفاتر با همکاری مدیر جهاد کشاورزی و رئیس تعاون روستایی خرمشهر مشخص شده و قرار است شرکت ها از این سه دفتر کار برای نظام بهره برداری و مدیریت پس از اتمام مراحل زیرساخت سازی و تحویل اراضی استفاده کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن