تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817597177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه رایانه شخصی زیبا در ابعاد آیفون 7 پلاس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت کلیک: با حمایت مالی عمومی قرار است یک رایانه شخصی در ابعاد یک نمایشگر لمسی ۶ اینچی و در ابعادی به طول ۱۵۰ میلی متر و عرض ۸۵ میلی متر وارد بازار شود.
 
 
عرضه رایانه شخصی زیبا در ابعاد آیفون ۷ پلاس



ابتکارات شرکت اوکل تمامی ندارد و هر روز خبر از یک وسیله دیجیتالی جدید از این شرکت می شنویم. داشتن یک مینی رایانه ی شخصی که توانایی های یک رایانه ی شخصی ویندوز ۱۰ را داشته باشد بسیار جذاب است، اما نظرتان چیست اگر متخصصین پا را فراتر بگذارند و یک دستگاه ۱۵ سانتی متری  را تحویل شما بدهند؟ اگر در مورد این موضوع کنجکاو شدید، باید بگوییم که متخصصین این دستگاه راساخته اند و این دستگاه اوکل سیریوس ( Ockel Sirius )  نام دارد و چنین ویژگی هایی را در اختیار شما قرار دهد.

 
عرضه رایانه شخصی زیبا در ابعاد آیفون ۷ پلاس



این مینی رایانه شخصی ۱۵۰ میلی متر طول، ۸۵ میلی متر عرض و ۲۰ میلی متر ضخامت دارد از این رو می توانید به راحتی آن را در جیب خود بگذارید و تا حدی از نظر اندازه به گوشی آیفون ۷ پلاس شبیه بدانید. اوکل سیریوس نسخه ۶۴ بیتی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را نیز پشتیبانی می کند در نتیجه کاربران می توانند هر نرم افزاری را که بر روی رایانه خود نصب کرده اند بر روی این دستگاه نیز نصب کنند.

مشخصات فنی Ockel Sirius

 تجهیزات این مینی رایانه شامل  یک پردازشگر چهار هسته ای اینتل اتم x7-Z8750، رم ۴ گیگابایتی LPDDR3-1600 و یک حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی eMMC با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD است.

از دیگر مشخصات این  مینی رایانه هم می توان به نمایشگر ۶ اینچی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، باتری ۳,۰۰۰mAh، دو پورت USB 3.0 مجهز به کانکتور USB نوع C، یک پورت فول سایز HDMI، جک صوتی، پورت اترنت، بلوتوث ۴٫۲ و وای فای ۸۱۲٫۱۱ac اشاره کرد. همچنین این مینی رایانه دستگاه های جانبی مانند مانیتور، صفحه کلید و ماوس را نیز پشتیبانی می کند.

Ockel Sirius

گفتنی است که سازنده اوکل در هنگام ساختن این رایانه قدرتمند از راهنمایی های کمپانی  مایکروسافت استفاده نمود تا بتواند این دستگاه را به قابلیت switch mode هم مجهز سازد، به همین علت هنگامی که این مینی رایانه را به یک نمایشگر خارجی متصل می کنید می توانید از آن به عنوان یک دستگاه ورودی استفاده کنید و برای مثال به عنوان یک ماوس و یا صفحه کلید از آن استفاده نمایید.

Ockel Sirius

ولی تفاوت اوکل سیریوس با یک مینی لپتاپ یا کامپیوتر در آن است که  فاقد فن خنک کننده امی باشد که البته با توجه به اندازه آن پدیده عجیبی نیست. سازندگان با جایگزینی و استفاده از  یک انباره حرارتى  در ساخت این دستگاه باعث خنک کاری  همه بخش های سخت افزاری این محصول شده اند.

در مورد تاریخ عرضه ی این دستگاه  اعلام شده است که سازنده این دستگاه می خواهد در ماه مه سال آینده ( ۱۳ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد ۹۶ ) رایانه خود را با یک برچسب قیمت ۶۹۹ دلاری به همراه یک نسخه از سیستم عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ Home ( و ویندوز ۱۰ Pro به صورت آپشنال ) و چند کابل جانبی صادر کند؛ ولی تمهیداتی نیز برای پیش فروش این دستگاه در نظر گرفته شده است و  کاربرانی که می خواهند از همین الان این دستگاه را سفارش دهند،  می توانند آن را با قیمتی ارزان تر ( ۵۴۹ دلار ) خریداری نمایند.





۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن