تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817114821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب 160 طرح تحقیقاتی در هشت ماهه اول سال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تصویب 160 طرح تحقیقاتی در هشت ماهه اول سال جاری
معاون تحقيقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان ، از تصویب 160 طرح تحقیقاتی در هشت ماهه اول سال جاری خبر داد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر غلامعلی حمیدی در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) "پیشرفت علمی بدون تحقیق و پژوهش امکان پذیر نیست"، اظهار داشت: این معاونت تحقیق و پژوهش را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و با برنامه ریزی و آينده نگاري فعاليت هاي خود را ادامه مي دهد. وی، برگزاری همایش ها و کنگره های بین المللی و ملی در کاشان شامل همایش فناوری در حوزه سلامت، همایش تحقیقات با رویکرد بالینی در درمان سکته مغزی، کنگره ملی دانشجویی کشور، نشست علمی با حضور اساتید دانشگاه آخن آلمان، رونمایی از سامانه علم سنجی اعضای هیات علمی، تصویب بیش از 180 طرح تحقیقاتی در زمینه های بالینی، طب سنتی، کاربردی و علوم پایه، کارگاه های متعدد توانمند سازی پژوهشگران، اعزام تعداد زیادی از پژوهشگران، اعضای هیات علمی و دانشجویان به کنگره های داخلی و خارجی، نمایه سازی مجلات در بانک های اطلاعاتی معتبر جهان و آغاز فعالیت مرکز رشد از جمله مهم ترین اقدامات این معاونت در سال گذشته عنوان کرد.
دکتر حمیدی، با اشاره به اینکه 300 مقاله علمی پژوهشی توسط محققان دانشگاه در سال گذشته چاپ شده که عمده آن ها در مجلات معتبر بین المللی به چاپ رسیده است، گفت: بودجه سال گذشته 4 میلیارد تومان بوده که یک و 4 دهم آن برای انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی استفاده شده است.
معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه، با بیان اینکه همچنین در سال 94، 180 طرح تحقیقاتی تصویب و درحال اجرا می باشد، افزود: حدود 300 میلیون تومان از طرح های تحقیقاتی با مشارکت صنعت انجام گردیده است.
وی تصریح کرد: آزمایشگاه جامع تحقیقات از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است که برای تکمیل و تجهیزآن حدود  دو میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه و وزارت بهداشت در حال انجام است.
دکتر حمیدی، انجام تفاهم نامه نهایی با معاونت تحقیقات و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد سلول های بنیادین، صنعت و موسسه رویان و انجام 14 طرح مشترک با این موسسات و تصویب تفاهم نامه هایی با شبکه قلب و عروق کشور، شبکه تروما کشور، عضویت در این شبکه ها برای ثبت اطلاعات بیماری و استخراج نتایج آن از دیگر اقدامات این معاونت در سال جاري بوده است.
معاون پژوهش دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته پژوهش از 20 تا 25 آذرماه و برگزاری همایش تجلیل از پژوهشگران و محققان برتر اشاره کرد و ادامه داد: "پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی؛ فناوری زیربنای اقتصاد مقاومتی" شعار امسال هفته پژوهش است.
وی، برون دادهای پژوهشی شامل مقالات چاپ شده در مجلات معتبر بین المللی، برتری در رابطه با ثبت اختراع و حل مشکل جامعه و بخش سلامت را از ملاک های انتخاب پژوهشگران و محققان برتر برشمرد.
دکتر حمیدی اظهار داشت: در ابتدای سال جاری طرح ملی تحت عنوان "ارتقای کمی و کیفی تحقیقات پایه و بالینی" با بودجه یک میلیارد تومان در دانشگاه و با حمایت وزارت بهداشت به تصویب رسید.
به گفته وی، تامین وسایل و تجهیزات تحقیقاتی با تکنولوژی بالا و بسترسازی برای سایر فعالیت های پژوهشی هدف از اجرای این طرح است.
دکتر حمیدی تاکید کرد: امسال دو محقق برجسته از دانشگاه در زمینه های تغذیه و پرستاری به وزارت بهداشت جهت جشنواره رازي كه در دي ماه هر سال برگزار مي گردد، معرفی شده است.







۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن