تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798260584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسیب‌دیدگان قطار حتی یک چکش برا شکستن شیشه نداشتند/ استیضاح وزیر راه باید کلید بخورد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آسیب‌دیدگان قطار حتی یک چکش برا شکستن شیشه نداشتند/ استیضاح وزیر راه باید کلید بخورد

نماینده مردم رشت در واکنش به گزارش کمیسیون عمران درباره سانحه قطار گفت: گزارش این کمیسیون به یک داستان شباهت داشت.


آسیب‌دیدگان قطار حتی یک چکش برا شکستن شیشه نداشتند/ استیضاح وزیر راه باید کلید بخورد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در واکنش به گزارش مقدماتی کمیسیون عمران درباره سانحه ریلی مورخ 5 آذر 1395 در استان سمنان گفت: این گزارش، گزارش نبود بلکه به یک داستان و قصه شباهت داشت.


وی با بیان اینکه حدودا پنجاه نفر در سانحه ریلی استان سمنان زنده زنده آتش گرفتند، گفت: من معتقدم مجلس نقش خود را در این رابطه به خوبی انجام نداد.


نماینده مجلس با بیان اینکه بنده مخالف هر گونه استیضاح در پایان عمر دولت دهم هستم، خطاب به علی مطهری که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز را بر عهده داشت گفت: شما آدم آزاده‌ای هستید و بنده از شما سوالی دارم و سوال من این است که آیا این گزارش چک سفیدی به دولت نیست؟ وقتی وزیری می‌گوید من به هیچ وجه در شش  ماهه آخر دولت تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهم کرد، آیا این کار درستی نیست؟ قطعا این درست نیست.


وی با اشاره به گزارشات وزارت راه درباره سانحه اخیر بیان داشت: دوستان وزارت خانه گزارشات و مصاحبه‌هایی را داشتند که بیشتر شبیه نمک پاشیدن بر روی زخم مردم بود، وزیر راه و شهرسازی به نظر بنده در این مسئله مقصر است.


جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه سیستم ATC نصب شده بر روی قطار مذکور باید سه خاصیت داشته باشد تاکید کرد: ما یک استانداردی داریم که از یک 1 تا 4 تعریف می‌شود، شرکت سازنده این سیستم را به کشور وارد نکرده است یعنی این سیستم فاقد ابتدایی‌ترین استانداردهای بین‌المللی است و این شرکت بعدا در گزارشات خود آورده است این مشکل به دلیل تحریم‌ها بوده است.


وی افزود: دوستان ما در وزارت راه اعلام کردند که ما تمام این قطعات دارای سیستم مذکور است و در حالی که بنده دارم با شما صحبت می‌کنم در حال حاضر به طور متوسط از 15 هزار  و 600 لوکوموتیوی که مسیر تهران  مشهد را طی می‌کند فقط 668 لوکوموتیو این سیستم را دارد یعنی 58 درصد قطارهای مسیر تهران مشهد فاقد این سیستم هستند.


وی در ادامه با اشاره به گزارش اخیر وزارت راه و شهرسازی گفت: طبق گزارش این وزارتخانه در شش ماهه اول سال 95 ، 3 هزار و 988 بار سیستم ATC قطارهای خراب شده است.  آقای مطهری در هفته‌های پایانی شش ماه اول سال به طور متوسط 111گزارش خرابی منعکس شده است که این مسئله روزانه به 15 و 16 خرابی منتهی می‌شود.


این نماینده مردم رشت خطاب به مطهری گفت:اینکه برخی بعضی وقت‌ها می‌گویند کسی برای جان ما ارزشی قائل نیست آیا خلاف می‌گویند؟ در حال حاضر دو داستان در این مسئله وجود دارد یک قصور وزارت راه است که بنده نمی‌گویم با مسائل کنترلی این موضوع برخورد نشود اما در حال حاضر با افرادی دارند برخورد می‌کنند که حتی یک ساعت آموزش ضمن خدمت ندیده‌اند و دیگری معایب و تشکیلات و تجهیزات وزارت راه بوده است و از همه این موارد بدتر این است که سیستم امداد و نجات ما در بدترین وضعیت قرار دارد.


جعفرزاده ادامه داد: طبق گزارشات حدود سه ساعت طول می‌کشد تا دو هلی‌کوپتر سانحه آتش‌سوزی را کنترل کنند و با این حال این دو هلی کوپتر فاقد یک کپسول آتش‌نشانی بودند.


وی افزود: من قصد ندارم با احساسات و عاطفه بازی کنم در ابتدای تصادف کسانی که آسیب دیده بودند آسیب‌دیدگی کمتر از یک بند انگشت بود اما این افراد در ادامه حتی یک چکش نداشتند که شیشه قطار را بشکنند و از قطار خارج شوند.


این نماینده مردم رشت خطاب به مطهری گفت: آقای مطهری بنده از شما خواهش می‌کنم استیضاح وزیر راه را حتما به صحن بکشانید باید هر وزیری بداند که این مسئله در هر دولتی پیش بیاید باید به نماینده مردم پاسخگو باشد خواهش می‌کنیم برای احقاق حقوق مردم اجازه بدهید این مسئله پرسش و پاسخ به جریا ن بیافتد البته بنده شنیدم که رئیس مجلس گفتند استیضاح در شرایط فعلی به صلاح نیست.




۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن