تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816967755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهماندوست: اگر پولادگر برود شاید برگردم :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مهماندوست: اگر پولادگر برود شاید برگردم
تیم ملی تکواندو آذربایجان در حالی با سرمربی ایرانی اش قهرمان جهان شد که از دو بازیکن ایرانی که تبعه این کشور شده اند هم استفاده می کند اما کشورمان در همین مسابقات در دور اول حذف شد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم ملی تکواندو آذربایجان در جام جهانی که خودش میزبانی آن را به عهده داشت موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند تا پس از کسب اولین طلا در المپیک، این قهرمانی هم تکواندو را در کشورشان بیشتر از همیشه رونق دهد. نکته جالب اینکه این دومین قهرمانی آنها بود که در 2 سال اخیر با رضا مهماندوست، مربی ایرانی خودشان کسب می کنند تا تعداد قهرمانی های این مربی در جهان به عدد 4 برسد.
در همین جام جهانی ایران در دیدار با ترکیه که هیچگاه حریف مستقیم محسوب نمی شد با نتیجه 37-19 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. کیفیت ترکیه زمانی مشخص می شود که آنها در دور بعد به مصاف آذربایجان رفتند و با امتیازات 33 بر 3 نتیجه را واگذار کردند. البته شاگردان مهماندوست در بازی فینال 25 بر 4 کره جنوبی، قدرت آسیا و جهان را با اقتدار شکست دادند تا تلخ ترین جام جهانی تکواندو ایران، برای آذربایجانی ها تبدیل به بهترین خاطره شود؛ البته با تکواندوکاران و مربی ایرانی.
نتایج در باکو آنقدر دور از انتظار رقم خورد که حسن ذوالقدر مدیر تیم های ملی و بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی از همان جا استعفا خود را اعلام کردند که محمد پولادگر رییس فدراسیون با استعفا هر دو آنها موافقت کرده است. شایعه اختلاف کادر فنی و بازیکنان در همان المپیک ریو هم بالا گرفته بود که نتایج بسیار ضعیف مردان تکواندو این موضوع را تایید می کرد اما فدراسیون و کادر فنی هیچگاه این مساله را تایید نکردند.
با این حال تکواندو یکی از ضعیف ترین دوران خود را پشت سر می گذارد و آن کارنامه طلایی که با اسامی چون هادی ساعی، یوسف کرمی، محمد باقری معتمد، مهدی بی باک و بسیاری دیگر از ستاره ها طلایی شده بود، روز به روز صعیف تر می شود.  اختلاف رییس فدراسیون تکواندو و مهماندوست حالا به جایی رسیده است که شنیده می شود مهماندوست بر خلاف تمایلات گذشته اش دیگر شوق سابق را برای قبول کردن هدایت تیم ملی ایران ندارد. او گفته است با این شرایط و ندیریت به هیچ عنوان به ایران بازنخواهد گشت و در صورتیکه مدیریت تغییر کند او می تواند روی هدایت تیم ملی ایران فکر کند. در حال حاضر ایران سرمربی و سازمان هماهنگی در تیم ملی ندارد و بهترین های جهان در جاهایی به جز ایران در حال کسب عناوین غرورآفرین هستند اما ستاره هایی مثل فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی، مسعود حجی زواره و بسیاری دیگر که تا قبل از المپیک جایگاه اول رنکینگ بهترین های وزن خود را در اختیار داشتند روز به روز شرایطی بغرنج می گیرند.

09:12  1395/09/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن