تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817480270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذری:‌ هراسی از نام حریفان در آسیا نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: سعید‌ آذری در مورد قرار گرفتن ذوب آهن در گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فصل گذشته هم ذوب آهن در گروه سختی قرار داشت. اگرچه حریفان ما قدرتمند هستند اما ما هم یکی از تیم‌های قدرتمند هستیم و بر اساس تجربیاتی که از گذشته داریم می‌توانیم در آسیا با تمام توان حاضر شویم. العین نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان است. امکانات حریفان آسیایی با تیم ما قابل مقایسه نیست اما مهم این است که ما از نظر نیروی انسانی و انگیزشی بسیار برتر از حریفان هستیم و تیم ما نسبت به فصل گذشته جوان‌تر هم شده است و هیچ ترسی از نام حریفان نداریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد رویارویی با حریف عربستانی گفت: باتوجه به حضور چهار نماینده از ایران و عربستان در این مسابقات طبیعی بود که با عربستانی‌ها هم‌گروه شویم اما هنوز تکلیف‌مان را در ارتباط با میزبانی از تیم‌های عربستانی نمی‌دانیم. کفاشیان دیروز اعلام کرده طبق مصوبه AFC اگر حریفان عربستانی به ایران نیایند بازنده می‌شوند. این مسئله می‌تواند کورسویی از امید برای ما ایجاد کند که در کشور خودمان میزبان تیم‌های عربستانی باشیم. با این حال من بعید می‌دانم که چنین اتفاقی بیفتد و فکر می‌کنم باز هم باید در کشور سوم به مصاف تیم‌های عربستانی برویم.

وی افزود: بازی تیم ملی ما با ساحل عاج در امارات لغو شد و امارات نپذیرفت که این بازی در آن کشور برگزار شود بنابراین اگر هم ما بخواهیم در امارات از حریفان عربستانی میزبانی کنیم این مرتبه این کشور به ما امکان این کار را نمی‌دهد. شاید‌ آنها برای حریفان عربستانی این امکانات را فراهم کنند اما برای تیم‌های ایرانی بعید است چنین کاری انجام بدهند. بنابراین ما هنوز نمی‌دانیم که وضعیت بازیمان با حریف عربستانی چگونه خواهد بود.

آذری با اشاره به جلسه دو شب پیش با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من به تاج گفتم انتظار خاصی از فدراسیون نداریم. فقط درآمد حاصل از نیم‌فصل اول لیگ را به ما پرداخت کنند. آن جلسه برای حمایت از تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و ما فقط این انتظار را از فدراسیون فوتبال داریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اختصاص هزار و 200 صندلی به تماشاگران پرسپولیس در بازی روز جمعه گفت: این مصوبه شورای تأمین اصفهان است و حرف من نیست. فرماندهان میدان در روز جمعه اجازه ورود تماشاگران حریف بیش از این تعداد را نخواهند داد و قطعا مردم خوب اصفهان برای حمایت از ذوب آهن به ورزشگاه می‌آیند.



۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن