تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814249318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسین‌زاده اعلام کرد: صدور بیش از یک میلیارد دلار حواله ارزی توسط بانک ملی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حسین‌زاده اعلام کرد: صدور بیش از یک میلیارد دلار حواله ارزی توسط بانک ملی
مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد: با فراهم شدن زمینه نقل و انتقالات پولی از طریق کانال‌های بانکی ، بانک ملی ایران طی 8 ماه نخست سال جاری با صدور بیش از 3100 فقره حواله بیش از یک میلیارد دلار حواله ارزی به سایر کشورهای جهان ارسال کرده است .
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران محمدرضا حسین‌زاده گفت: ، با توسعه فعالیت‌های حوزه بین‌الملل این بانک و برقراری روابط کارگزاری ، ارائه خدمات ارز بازرگانی و صدور حواله ارزی بابت واردات کالا در این بانک رشد قابل ملاحظه ای را داشته است به طوری که طی 8 ماهه ابتدای سال جاری 7/2 برابر از نظر تعداد نسبت به مدت مشابه و 8/1 برابر از نظر مبلغ نیز رشد داشته و همچنین اعتبارات اسنادی گشایش شده نزد این بانک از نظر تعداد 8 برابر و از نظر مبلغ 7 برابر افزایش داشته است.

وی افزود: از دیگر اقدامات موثر حوزه بین الملل بانک ملی ایران، اعمال تمهیدات و اقدامات مستمر در تقویت حساب های این بانک نزد واحدهای خارج از کشور خصوصا در اروپا و آسیا بوده که زمینه ساز ارائه خدمات ارزی مساعدتری بوده است . برقراری روابط کارگزاری و ارائه تمامی خدمات ارزی در کشورهای حوزه اروپا و روسیه ، جمهوری آذربایجان ، ترکیه ، ژاپن ، عراق ، چین ، افغانستان ، عمان ، هندوستان و کره جنوبی هم اکنون درحال انجام است .

 به گفته حسین‌زاده، همچنین با اقدامات انجام شده و ارائه خدمات به سایر فعالان اقتصادی برای انتقال وجوه به داخل کشور و استفاده از آن برای مصارف گوناگون ، در این مدت مبالغ زیادی از طریق شعب بانک ملی ایران در خارج از کشور و سایر کارگزاران دریافت و به حساب‌های مربوطه واریز شده است. وی گفت: بانک ملی ایران درخصوص سایر خدمات ارزی نیز در این مدت بیش از 250 هزار فقره خدمات فروش ارز سیاحتی و زیارتی ارائه کرده که 3/1 برابر مدت مشابه در سال قبل بوده است .




۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن