تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817045236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بروجردی: خباثت، ماهیت سردمداران انگلیس است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بروجردی: خباثت، ماهیت سردمداران انگلیس است
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: مجلس هر چه سریعتر با الزام قانونی به ناهنجاری اقتصادی و اجتماعی حقوق‌های نجومی پایان می‌دهد.
ایسنا: علاءالدین بروجردی در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی از مهمان‌نوازی مردم عراق در مراسم اربیعن تشکر کرد و خطاب به دولتمردان پیشنهاد داد: برای مراسم اربعین سال آینده علاوه بر آنکه قیمت‌ها را افزایش ندهید، خودتان نیز در عظیم‌ترین حرکت جهان اسلام مشارکت پررنگ‌تری داشته باشد.

وی با نکوهش اظهارات نخست‌وزیر و وزیر خارجه انگلیس، گفت: حرف‌های بی‌خود نخست‌وزیر و وزیر خارجه انگلیس نشان داد که خباثت، ماهیت سردمداران این کشور است و آنان شایستگی روابط در سطح سفیر را با جمهوری اسلامی ایران ندارند زیرا سیاست‌های خصمانه با بالاترین سطح روابط دیپلماتیک همخوانی ندارد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش و نیروهای مردمی سوریه در حلب و ارتش و حشد الشعبی عراق در موصل  به ملت و دولت این کشورها، گفت: آمریکا و حامیان تروریست‌ها باید پاسخگوی خون دهها هزار انسان و آوارگی میلیون‌ها نفر از مردم سوریه و عراق باشند.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در شرایط بحران منطقه از نعمت امنیت پایدار برخوردار است که باید از همه نیروهای نظامی و اطلاعاتی به ویژه وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، ناجا و مرزبانی تشکر کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: در زنجیره طولانی اقتدار جمهوری اسلامی حلقه ضعیفی به نام اقتصاد وجود دارد که بخش اندکی از آن معلول جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران است و بخش بیشتر آن معلول خود تحریمی‌های داخلی، عدم بهره‌گیری از توانمندی‌های ملی، مقررات و قوانین دست و پاگیر اداری، ساختار ضعیفی بانکی و گره‌خوردگی اقتصاد کشور با نفت است که باید به اتکاء به توانمندی‌های ملی این مشکلات را حل کرد. نسخه شفابخش بیماری مزمن اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است.

بروجردی حادثه قطار سمنان را بدترین رویداد سال جاری دانست و اظهار کرد: احساسات ملت و رهبری را به شدت جریحه‌دار کرد. از دولت می‌خواهم با هرگونه قصور و تقصیر در این زمینه برخورد لازم را انجام دهد و از تکرار چنین حادثه‌ای جلوگیری کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: آمریکا همچنان در کنار رژیم جنایتکار صهیونیستی دشمن اصلی انقلاب و ملت بزرگ ایران است و نقض تعهد این کشور در اجرای برجام یک بار دیگر ثابت کرد که این کشور به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. جنایات گسترده آمریکا در عراق، سوریه، یمن، لیبی و بحرین و سایر کشورهای اسلامی نشان می‌دهد حقوق بشر فقط ابزاری است که آمریکا و همپیمانانش برای فشار بر کشورهای مستقل استفاده می‌کنند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تبریک هفته وحدت،‌ گفت: خداوند متعال را شکرگزارم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که نغمه‌های شوم تفرقه‌افکنی و کینه‌ورزی را دشمنان اسلام و اذناب منطقه‌ای آنان در منطقه سر می‌دهند و تکفیری‌های ضد اسلام را به جان امت اسلامی می‌اندازند منادی وحدت در جهان اسلام است.

وی حقوق‌های نجومی را پدیده‌ای زشت که اذهان ملت را اذیت کرد یاد کرد و افزود: در شرایط اقتصادی جامعه قشر عظیمی از مردم زیر خط فقر به سر می‌برد بنابراین قبح حقوق‌های نجومی مضاعف است.

بروجردی خواستار توجه دولت به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش شد و از دبیرکل خیرین سلامت، وزارت بهداشت و درمان و خیر موسس بیمارستان 77 تختخوابی بروجرد تشکر کرد.





تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن