تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817022656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقایان اخلاق مدار! شجاعی چندان بیراه نمی گفت!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: شفقنا ورزشی: چندی پیش بود که مسعود شجاعی بازیکن تیم ملی فوتبال در گفتگو با یکی از رسانه های خارجی به صحبت درباره شرایط حاکم بر فوتبال کشور پرداخت و صحبت هایی را به زبان آورد که به مذاق بسیاری از صندلی نشینان خوش نیامد. نتیجه کار دعوت (احضار محترمانه) شجاعی به کمیته اخلاق بود تا پاسخگوی اظهاراتش باشد. این که مشکلاتی در فوتبال وجود دارد که هیچ گاه به طوری اساسی حل نشده شاید ریشه در همین مساله داشته باشد. این که اگر کسی چیزی می بیند جرات اظهارش را ندارد چرا که پیش از هر کش خودش در مظان اتهام قرار می گیرد!

قصدمان تایید یا تکذیب حرف های شجاعی نیست چرا که بررسی اظهارات او نیازمند کار کارشناسی دقیق توسط تیم خبره و فنی است، اما اتفاقی که این روزها در حال رخ دادن است، اگر مهر تاییدی بر صحت اظهارات شجاعی نباشد حداقل نشان می دهد که او در باب مشکلات و فساد حاکم بر فوتبال ایران چندان بیراه هم نگفته است. گزارش مربوط به اسناد حسابرسی مالی مربوط به فدراسیون فوتبال در سالهای 92 و 93 منتشر شد که اسناد مورد دار زیادی را درون خود جای داده است. اسنادی که دلالت بر تخلفاتی مانند پرداخت های نابجا، هزینه های غیرلازم، غیرقانونی بودن رسیدها، عدم همخوانی اسامی فاکتورها با فهرست های رسمی شورای برون مرزی، شیوه های نامتعارف در پرداخت ها و … است.

وجود این میزان تخلف تنها در دو سال بسیار عجیب و باورنکردنی به نظر می رسد اما چیزی که از آن عجیب تر است این است که شخصی به دلیل ناسالم خواندن فوتبال به کمیته اخلاقی که زیر نظر فدراسیون فوتبال قرار دارد احضار شود. البته صحبت های شجاعی درباره ناپاکی های فوتبال تنها مسائل مالی را در بر نمی گرفت اما از کجا معلوم اگر همانند امور مالی حسابرسی دقیق در سایر بخش ها صورت گیرد تخلفات دیگر نیز آشکار نشود. مگر نه این است که بارها مربیان و بازیکنان مختلف از تخلفات آشکاری مانند تبانی و رشوه و … در فوتبال پرده برداشته اند؟

کمیته اخلاق چنان به اظهارات مسعود شجاعی واکنش سریع و قاطع نشان داد که اگر کسی نمی دانست گمان می کرد در فوتبال ایران همه چیز دقیق سر جایش است، همه کار می کنند و آخر ماه حقوق یکی دو میلیونی خود را می گیرند و آهسته می آیند و می روند، نه خبری از دلالی است نه خبری از فساد مالی، نه پرداخت ها نجومی و نه هیچ چیز دیگر!

به هر حال در شرایطی که پاسخ به این همه مورد و مشکل در گزارش حسابرسی مالی فدراسیون فوتبال آن هم تنها در طی دو سال نیاز به یک لشکر آدم دارد، کمیته اخلاق در فدراسیون فوتبال ترجیح می دهد وقتش را صرف بازجویی از مسعود شجاعی کند!  بارها گفته شده که فساد موجود در فوتبال از بین نمی رود چرا که اراده ای برای از بین بردن آن وجود ندارد و ماجرای مسعود شجاعی و واکنش نسبت به مصاحبه اش به نوعی تایید کننده نبود این اراده است!



۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن