تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798698126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثانیه شماری برای تعیین برنده مهمترین جایزه سال


واضح آرشیو وب فارسی:الف: ثانیه شماری برای تعیین برنده مهمترین جایزه سال
بخش ورزشی الف، 22آذر 95


امشب ساعت 22.30، فرانس فوتبال برنده نهایی توپ طلای 2016 را از میان رونالدو، مسی و گریزمان که شانس بیشتری دارند معرفی خواهد کرد.


تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸
      به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی فرانس فوتبال از فیفا، از امسال بار دیگر توپ طلا انحصارا توسط این نشریه معتبر فرانسوی به بهترین بازیکن سال دنیا اهدا خواهد شد. طبق اعلام فرانس فوتبال، این نشریه با همکاری نشریه اکیپ، از ساعت 20 امشب، به ترتیب نفرات سی ام تا ششم را اعلام کرده و ساعت 22.30 نیز برنده نهایی معرفی خواهد شد. بدین ترتیب ساعت 22.30 امشب مشخص می شود که رونالدو فاتح توپ طلا شده یا مسی.    

    کانال تلویزیونی اکیپ نیز این فعل و انفعالات را پوشش خواهد داد. فردا هم قرار است برنده نهایی طی مراسمی ویژه، جایزه خود را در پاریس تحویل بگیرد؛ هرچند که اگر این عنوان به رونالدو برسد(که بسیار هم محتمل است) او به دلیل حضور در ژاپن همراه با رئال برای جام جهانی باشگاه ها، قادر به شرکت در مراسم ویژه فرانس فوتبال نیست.  برنده نهایی بر اساس آرای 173 خبرنگار معتبر از 173 کشور دنیا مشخص خواهد شد.   هفته گذشته نشریه موندودپورتیوو، نزدیک به باشگاه بارسلونا فاش ساخت که کریستیانو رونالدو برنده توپ طلا شده و خودش و باشگاه رئال مادرید از این مساله آگاه شده اند. نشریات دیگر اسپانیا نیز  از شانس به مراتب بیشتر رونالدو برای تصاحب این عنوان ارزشمند نوشته اند. در واقع از حالا می توان گفت که توپ طلای 2016 به رونالدو خواهد رسید و او پس از دو سال، یک بار دیگر فاتح این عنوان خواهد شد. بدین ترتیب رونالدو چهارمین توپ طلای دوران فوتبالش را به ویترین افتخارات خود اضافه خواهد کرد. او پیش از این در سال های 2008، 2013 و 2014 این عنوان را به دست آورده و پس از اینکه مسی سال گذشته توپ طلا را به خانه برد، او امشب این عنوان را از بزرگترین رقیب خود پس خواهد گرفت.    

    کریستیانو برای کنار زدن مسی در سال 2016 کار به مراتب سخت تری پیش رو داشت. رئال مادرید تا نیمه های فصل نتایج خوبی نمی گرفت و با بنیتس در سیر قهقرایی به سر می برد. پس از روی کار آمدن زیدان در رئال بود که این تیم اوج گرفت و رونالدو نیز بیشترین تاثیر را پس از زیدان در این سیر صعودی داشت.   کریستیانو با هت تریک خود در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر ولفسبورگ اجازه نداد رئال خیلی زود از لیگ قهرمانان کنار رود و با گل کردن آخرین پنالتی رئال در بازی فینال مقابل اتلتیکو، باعث یازدهمین قهرمانی کهکشانی ها در اروپا شد. او همچنین با 16 گل زده، آقای گل لیگ قهرمانان نیز شد.   او در لالیگا نیز 35 گل به ثمر رساند اما شروع بد رئال در نهایت اجازه نداد این تیم قهرمان فوتبال اسپانیا شود و با وجود جبران 11 امتیاز عقب افتادگی از بارسا، با یک امتیاز کمتر به دومی رضایت داد.   در عرصه ملی نیز رونالدو توانست پرتغال را به اولین قهرمانی تاریخش در مسابقات یورو هدایت کند. او در یورو 2016 نیز گل های حساسی به ثمر رساند؛ به خصوص دو گلش به مجارستان که در صعود این تیم از دور گروهی، نقش اول را ایفا کرد. اگر دو گل او نبود، پرتغال در همان دور گروهی حذف می شد. او در نیمه نهایی نیز به ولز گلزنی کرد ولی در فینال به دلیل مصدومیت از دقیقه 30 میدان را ترک کرد و از کنار زمین شاهد قهرمانی کشورش بود.    

     رونالدو امشب می تواند از یوهان کرویف، مارکو فان باستن و میشل پلاتینی که تاکنون سه بار فاتح توپ طلا شده اند پیشی بگیرد و به یک قدمی مسی برسد که 5 بار این جایزه را تصاحب کرده است. دی استفانو، کوین کیگان، بکن بائر، رومینیگه و رونالدوی برزیلی نیز هر کدام دو بار توپ طلا را تصاحب کرده اند.   لیونل مسی اما از لحاظ آمار گلزنی و پاس گل، نسبت به رونالدو در سال 2016 عملکرد بهتری داشت و حتی در یکی دو ماه اخیر نیز بازی های به مراتب بهتری نسبت به فوق ستاره رئال ارائه داده؛ اما افتخارات به مراتب مهمتر رونالدو باعث خواهد شد تا دست مسی امسال از توپ طلا کوتاه بماند. مسی تنها در عرصه باشگاهی توانست با بارسلونا قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شود و با تیم ملی آرژانتین در فینال کوپا آمه ریکا مغلوب شیلی شد. شاید اگر این اتفاق آخر نمی افتاد، او می توانست رونالدو را برای توپ طلا وارد یک چالش جدی تر کند.   طبق اعلام فرانس فوتبال، امشب 30 بازیکن برای تصاحب این عنوان شانس دارند. در این بین رئال مادرید با داشتن 6 بازیکن و بارسا با 4 بازیکن، سهم بیشتری در میان دیگر تیم ها دارند. از لالیگا نیز در مجموع 13 بازیکن در این فهرست حاضر هستند و لیگ برتر انگلیس هم 8 نماینده دارد.   همچنین نام 20 بازیکن از اروپا، 8 بازیکن از آمریکای جنوبی و 2 بازیکن از آفریقا در فهرست 30 نفره دیده می شود. سهم مهاجمان 12 نفر، سهم هافبک ها، 11، سهم مدافعان 4  و سهم دروازه بان ها در این فهرست نیز 3 نفر است.    









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن