تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810394252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوران دفاع مقدس را نباید وارد بازی‌های سیاسی و حزبی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دوران دفاع مقدس را نباید وارد بازی‌های سیاسی و حزبی کرد
رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: نباید دوران دفاع مقدس را وارد دسته ها و بازی های سیاسی و جناحی و حزبی کرد.

دوران دفاع مقدس را نباید وارد بازی های سیاسی و حزبی کرد
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم جلالی در مراسم رونمایی از کتاب گنج پنهان شامل خاطرات جمعی از رزمندگان رزمندگان در دروان دفاع مقدس در فرهنگسرای انقلاب، با تبریک اعیاد خجسته ربیع‌الاول دوران دفاع مقدس را یکی از پرافتخارترین دوران انقلاب اسلامی دانست و گفت: با خواندن کتاب گنج پنهان و مطالعه خاطرات عزیزان و مطالعه چرایی حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی و عشق و ارادت به امام راحل (ره) و جذب به سمت ایشان به این نتیجه می‌رسیم که برنده ترین سلاح اخلاق، صداقت و سادگی است.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان خاطرات شهیدان حقیقت و دماوندی از منطقه شاهرود، گفت: آنقدر اخلاق و منش این شهیدان خوب بود که انسان را به سمت خود جذب می‌کرد.


وی افزود: نخستین درسی که ما مسئولان کشور باید بیاموزیم این است که باید به اخلاق و منش خوبی گذشته برگردیم، همان اخلاقی که پیامبر اکرم (ص) با آن قلب‌ها را فتح کرد.


دکتر جلالی با بیان اینکه متاسفانه امروز از مرزهای اخلاق و تواضع دور شده‌ایم، یادآور شد: ما از مسیر اخلاق به دین ورود پیدا کردیم و در این مسیر در جبهه و دوران دفاع مقدس تعمیق یافتیم و در همین دوران مفاهیم دین و اخلاق را به خوبی درک کردیم.


وی با بیان اینکه به غیر از دوران دفاع مقدس هیچ‌گاه نمی‌توانستیم مفاهیم اخلاق، شهادت و ایثارگری را به این خوبی درک کنیم، گفت: انسانیتی که در وجود یک فرد گسترش پیدا می‌کند با تعمیق مفاهیم دینی و مفهوم ایثار و از خود گذشتگی متبلور می‌شود.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نباید از جنگ استفاده ابزاری کرد، خاطرنشان کرد: جنگ و دوران دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است.


رییس مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید کرد: جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس یک مفهوم گسترده عمومی است و نباید آن را وارد دسته‌ها و بازی‌های سیاسی و جناحی و حزبی کرد.


وی افزود: یکی از مصیبت‌های دوران این است که برخی که در جنگ تحمیلی نبودند بعدها داعیه‌دار جنگ شدند.


جلالی با تاکید براینکه باید افتخارات و حماسه‌های دوران دفاع مقدس را برای نسل‌های بعد و همیشه تاریخ به یادگار بگذاریم، توضیح داد: باید از عزیزانی که قلم به دست می‌گیرند و خاطران دوران دفاع مقدس را به نگارش در می‌آورند، تقدیر و تشکر کرد.


رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه پیام جنگ، پیام محبت و جذب قلوب ملت بود، تصریح کرد: امروز امیدواریم بتوانیم با همراهی هم، با وحدت، اتحاد و تبعیت از رهبر معظم انقلاب این مسیر را تداوم ببخشیم.


شایان ذکر است در ادامه این مراسم دکتر جلالی به همراه زهرا ساعی نماینده مردم تهران در مجلس از کتاب «گنج پنهان» که شامل مستندات و خاطرات رزمندگان عملیات خیبر است و قطعه موسیقی «گنج پنهان» رونمایی کردند.


گفتنی است در این مراسم جمعی از فرماندهان و جانبازان دوران دفاع مقدس، حجت‌الاسلام محسن حسینی، حجت‌الاسلام عبدالله توانا، حجت‌الله درخشنده، کیوان رهبر و مجتبی راسخ حضور داشتند.


شایان ذکر است اثر موسیقایی «گنج پنهان» ساخته آرش چاکری و تنظیم‌شده توسط پیمان ملکی، به مجاهدت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.


گفتنی است مجموعه داستان کوتاه «گنج پنهان» که با محوریت خاطرات رزمندگان عملیات خیبر و به همت ابوالفضل درخشنده نگاشته شده، دو بخش مستندات عملیات خیبر و داستان‌هایی براساس خاطرات و مستندات دوران دفاع مقدس را شامل می‌شود.


شایان ذکر است در کتاب گنج پنهان، داستان‌هایی از لیلی فیروز، صبا منصور دهقان، منیژه قاسمی، فاطمه میرصانع، شکوفه عمویی تبریزی، الناز نجفی، اشرف چیره‌دست، فاطمه سلیمانی ازندریانی، مریم قدیانی، فاطمه عبدالمحمدی، مرضیه اسلام‌بیگی، هما ناعمی، افسانه طباطبایی مدنی، سودابه کاظمی، زهرا گنجی، شهربانو سادات افتاده، فاطمه حاجی ملاباقری، نسرین صالحی، سعیده آقاابراهیمی سامانی، نسترن فرخه، مرضیه کریمی، میترا اصانلو، عادله صمدی‌زاده، مرجان حسن‌نژاد، زهرا سادات زمانی، صدیقه دادبود، محمدمهدی درخشنده، مهتاب درخشنده، و ثمین سعیدی راد منتشر شده است.





۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن