تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814683069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه بازی سرنوشت‌ساز در انتظار سپاهان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: تیم فوتبال سپاهان در دو هفته آتی سه مسابقه سخت و سرنوشت‌ساز را پیش روی دارد و موفقیت در این دیدارها می تواند سپاهان را تا رتبه سوم جدول رده بندی بالا بکشاند. تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی برابر سیاه جامگان در هفته نهم، با دو تساوی و یک شکست به مصاف صبای قم رفت و موفق به کسب پیروزی شد. آن‌ها اکنون با کسب 18 امتیاز از 13 بازی گذشته خود در رتبه هشتم جدول قرار دارند.

طلایی‌پوشان با پیروزی پر گل مقابل صبای قم این روزها از روحیه بالایی برخوردار هستند و حالا آماده سه دیدار حساس خود در دو هفته آتی می شوند.

این تیم روز جمعه هفته جاری باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی برود که در رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل قرار گرفته است و با توجه به اینکه بازی در تبریز برگزار می شود و تراکتورسازی مانند پرسپولیس تاکنون شکستی تجربه نکرده، گرفتن امتیاز از این تیم می تواند کار بزرگی برای ویسی و شاگردانش باشد.  

دیدار بعدی سپاهان در جام حذفی و مقابل سایپا خواهد بود؛ پیروزی در این دیدار می تواند آن‌ها را به جمع 4 تیم برتر جام حذفی و امید بیشتر به کسب جام و گرفتن سهمیه آسیایی سوق دهد.

پس از این دیدار، آن‌ها باید در آخرین دیدار نیم فصل در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلالی بروند که این روزها با علیرضا منصوریان اصلا شرایط مناسبی ندارد و به شدت به دنبال کسب امتیاز و رسیدن به رتبه های بالایی جدول است.

با توجه به فشردگی جدول مسابقات و امتیازهای نزدیک به هم تیم‌های از رده سوم به پایین، سپاهان این شانس را دارد که با کسب نتایج مطلوب از دو دیدار آینده خود، برابر تراکتورسازی و استقلال تهران نیم فصل را با رتبه سوم به پایان برساند. اتفاقی که می تواند با توجه به برنامه های این تیم برای تقویت برخی پست‌ها در فاصله تعطیلات زمستانی، در نیم فصل دوم آن‌ها را به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل کند.




۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن