تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816157741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در روز روشن، علیه تمامیت ارضی ایرانیان در ورزشگاه ها شعار می دهند!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازی روز جمعه استقلال تهران با تراکتورسازی تبریز،صحنه های تلخ قابل تاملی را داشت؛ روزی که عده  ای از دشمنان ایران و هموطنان با غیرت آذری مان، با حضور در ورزشگاه آزادی،علیه هویت ملی ایرانیان از هر قومیتی شعارهای تفرقه افکنانه سر دادند.  
 

به گزارش«تابناک»، در اینکه این اقدام و این تحرکات، علیه تمامیت ارضی کشور ه متعلق به ترک و لر و کرد و بلوچ و گیلکی و مازنی و عرب و  ترکمن و فارس و ... همه اقوام ایرانی است، شکی نیست؛ در اینکه افرادی که روز جمعه چنین عمل خیانت باری را در ورزشگاه آزادی خلق کردند، دشمنان ایران و آذری زبان های ایرانی هستند که برای حفظ وجب به وجب این خاک در طول قرن ها حیات این سرزمین و تمدن، خون ها نثار کرده اند، همه شکی نیست، چرا که همه می دانیم آذری زبان های این خاک، دلداده هایی هستند که سردمدار غیرتمداری برای این ملک و بوم بوده و هستند. اما سوال اینجاست که این عده نفوذی چگونه تقویت شده اند در این سالها که علیه تمامیت ارضی ایرانیان و از جمله آذری ها، در روز روشن شعار می دهند! اینکه دشمنان این مرز و بوم علنا برای ضربه زدن به همه ایرانیان، میلیون ها دلار، هزینه می کنند، شکی نیست، اینکه چند نفوذی را  اجیر کنند و به عنوان تماشاچی به ورزشگاه ها هم بفرستند کار چندان سختی نیست؛ اما باز سوال این است که ما در داخل چه کار کرده ایم که به باز تولید این نفوذی ها کمک کرده ایم ؟
 

شاید اولین اقدام تسهیل کننده ای که برخی نفوذی ها را در ایران تقویت کرده است، القاءشکاف قومیتی در ایران و بهره برداری از این شکاف برای رسیدن به مقصود و مطلوب در انتخابات هاست. تردیدی نیست که در ایران تنوع قومیتی قابل توجهی وجود دارد، اما تا آنجا که به خود قومیت ها مربوط است، شکاف، اختلاف یا تضادی در بین آنها وجود ندارد؛ به گونه ای که در طول دهه های متوالی خبر یا گزارش، برخورد قومیتی در ایران گزارش نشده است؛ اما بر عکس آن بی نهایت، شعار تبلیغاتی قومی گرایی در سطح نمایندگان مجلس و حتی دولت، سر داده شده است! به راستی برخی از نمایندگان و برخی دولتی ها، چرا تمایل دارند تنوع قومیتی در ایران به اختلاف قومیتی کشیده شود؟ پر کردن سبد رای، قیمتش اقدام علیه تمامیت ازضی کشور است؟ آیا به دست آوردن قدرت، با بسیج قومیتی،عاقبت به خیری برای برخی مسئولان و این کشور به دنبال دارد؟
 

دومین اقدام تقویت کننده برخی نفوذی در بین اقوام متنوع ایرانی، اتفاقا عدم کارآمدی برخی از سیاستمداران و مسئولانی است که در زمانی که در قدرت هستند، نمی توانند برنامه های توسعه ای واقعا ملی را بنویسند و اجرا کنند؛ نمی توانند آمایش سرزمین را برای توسعه همه مناطق کشور را در قانونگذاری ها جا داده و همه مناطق کشور را متناسب با هم و بر اساس مزیت های نسبی توسعه دهند؛ نه در قانوگذاری مجلسی ها به آن توجه می کنند و نه در اجرا دولتی ها؛ وقتی ناکارآمدی مسئولان بیش از هر زمان دیگری رخ می نمایاند، برای فریب افکار عمومی از قومیت و تبعیض در قومیت ها در شعارهای انتخاباتی شان دم می زنند! در حالی که عدم توسعه یا محرومیت بخشی از کشور در مقایسه با بخش های دیگر، ناکارآمدی برخی مسئولان ملی و محلی است! اما به مردم آدرس غلط می دهند و خودشان در زمین نفوذی ها بازی می کنند.  
 

سومین اقدام تقویت کننده جریان نفوذی تجزیه طلب، تاثیر پذیری برخی از مسئولان ملی و محلی، از افراد و جریان های ایران ستیز و تجزیه طلب است؛ برخی از مسئولان کشور دانسته و یا نادانسته، تحت تاثیر تبلیغاتی هستند که عمدتا عناصر تجزیه طلب در پس پرده آنان هستند و این برخی مسئولان نیز به راحتی در زمین همان دشمنان ایران و قومیت هایش بازی می کنند.  
 

به همه این دلایل به نظر می رسد، برخی از خود مسئولان در مجلس، دولت و ... خود کمک کننده هستند و با اعمال و رفتار خاص خود، تنوع قومیتی ایران را به انگیزه های مختلف می خواهند به شکاف قومیتی تبدیل کنند. باید از این برخی مسولان پرسید به کجا چنین شتابان؟  
این برخی از مسئولان حتی پس از شعارهای برخی از نفوذی ها، حاضر به محکوم کردن شعارهای این عده قلیل نفوذی که البته دشمن خود آذری زبان های غیور هم هستند، نشده اند! صد هزار تحسین برای آذری زبان هایی چون علی دایی کاپییتان همیشه محبوب ایرانیان که حرکت این نفوذی های قلیل را محکوم کرد! صد هزار تحسین برای آذری زبان هایی همچون رشیدپور که در مقابل دوربین تلویزیون رفتار این عده قلیل نفوذی را محکوم کرد! کجایند برخی از مسئولان که با رفتار و گفتار خود در مجلس و دولت، تنوع قومی این مملکت را شکاف و تضاد فرقه ای می خواهند!
 
 



۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن