تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817001113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمعیت هلال احمر تنها نهاد داوطلب محوری است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جمعیت هلال احمر تنها نهاد داوطلب محوری است
رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان گفت: جمعیت هلال احمر تنها نهاد داوطلب محوری است که تمام ساختارش بر اساس فعالیت های داوطلبانه می باشد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا کریمیان در همایش نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از داوطلبان برتر شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر گلپایگان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر تنها ارگانی است که داوطلب محور می باشد و داوطلبان بر کلیه فعالیتهایی که در این جمعیت انجام می شود نظارت دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان نظارت داوطلبان بر انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر را به عنوان نمونه کوچکی از نظارت داوطلبان بر فعالیتهای هلال احمر برشمرد و افزود: اکثر خدمات ارائه شده در جمعیت هلال احمر طی یک سال گذشته توسط داوطلبان صورت گرفته، که راه اندازی واحد کار درمانی و گفتار درمانی با ارزش ریالی۱۵۰ میلیون ریال را به عنوان نمونه ای از آن می توان عنوان کرد.

کریمیان تصریح کرد: ساخت و تجهیز پایگاه شهید غزنوی در زمینی به مساحت هزار متر مربع صورت گرفت که زمین آن توسط ورثه مرحوم غزنوی اهدا گردید.

وی تهیه بسته های غذایی و پوشاک در ایام ماه مبارک رمضان به ارزش ۵۰۰میلیون ریال ، پرداخت کمک هزینه های درمان به بیماران به ارزش ۲۰۰میلیون ریال،اعزام کاروان های سلامت و نیکوکاری به روستاهای محروم شهرستان به طور پیوسته هر دوماه یکبار و اهدای جهیزیه به ۵ زوج به ارزش ۲۰۰میلیون ریال را از خدمات جمعیت هلال احمر گلپایگان برشمرد.

کریمیان با بیان اینکه یکی از مهمترین خدماتی که داوطلبان هلال احمر ارائه می دهند در پایگاههای امداد و نجات شهری می باشد افزود: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه پایگاه شهدای امدادگر گلپایگان در محور موته ۵۶ مصدوم و ۳۰ مورد تصادف را تحت پوشش قرار داده است و در پایگاه شهید غزنوی به ۳۰مورد تصادف و ۱۲۰مورد مراجعه حضوری امداد رسانی گردیده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان با بیان اینکه همه این فعالیت ها توسط داوطلبان هلال احمر و بدون هیچ چشم داشتی انجام شده است خاطر نشان کرد:جمعیت هلال احمر تنها نهاد داوطلب محوری است که تمام ساختارش بر اساس فعالیت های داوطلبانه می باشد.

وی با عنوان اینکه اکنون وضعیت مالی و اقتصادی کشور به سمتی نیست که توقعی از بودجه ها داشته باشیم گفت:نمی توانیم بگذاریم که بیماران و مددجویان جلو چشممان پرپر شوند و اقدامی نکنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان در پایان افزود : شعار جمعیت هلال احمر تعاونوا علی البر وتقوا بوده و خواهد بود و امیدواریم مردم ما را در نیکوکاری و کمک به همنوعان یاری نمایند.






۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن