تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت تیم میلاد محمدی و کاهش دستمزدها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: تیم ترک گروژنی با بهره‌مندی از میلاد محمدی، ملی‌پوش جوان ایرانی در پایان هفته هجدهم لیگ برتر روسیه با 28 امتیاز جایگاه مناسب چهارم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

در این میان احمد آیدامیروف، مدیر باشگاه ترک گروژنی درباره نتایج این تیم و برنامه فصل نقل‌وانتقالات زمستانی به خبرگزاری دولتی روسیه گفت: تمامی اعضای باشگاه ترک گروژنی از عملکرد رشید رحیمف به عنوان سرمربی رضایت کافی دارند، اما برنامه‌ای برای جذب بازیکنان جدید داریم که اسامی و پست‌های آنان را نمی‌توانیم فاش کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: تمامی بازیکنانی را که در یک سال گذشته جذب کردیم خیال کادر فنی تیم ترک گروژنی را آسوده کردند و ما هم از آنان راضی هستیم. بهترین بازیکنی را که جذب کردیم بکیم بالاج بود که به یک بازیکن ارزشمند در لیگ برتر روسیه با به ثمر رساندن هشت گل تبدیل شد.

آیدامیروف در خاتمه با اشاره به بحران مالی در روسیه و تصمیم سازمان لیگ برتر فوتبال این کشور مبنی بر کاهش بودجه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها گفت: واقعیت این است که در شرایط دشوار مالی قرار داریم و دستمزدهای تمامی اعضای تیم ترک گروژنی نیز با کاهش شدیدی روبه‌رو خواهند شد.



۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن