تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802425009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو : تغییرات ترکیب پرسپولیس را فردا خواهید دید/نیم فصل برای لیگ و آسیا تیم را تقویت می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برانکو : تغییرات ترکیب پرسپولیس را فردا خواهید دید/نیم فصل برای لیگ و آسیا تیم را تقویت می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌های تیم ماشین‌سازی را آنالیز کردیم و با وجود اینکه در جدول جایگاه خوبی ندارد اما خوب فوتبال بازی می‌کنند و از وجود دو بازیکن با تجربه همچون نصرتی و تیموریان سود می‌برند.
به گزارش نامه نیوز ، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، امروز پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار سرخپوشان برابر ماشین سازی تبریز از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه گفت: ابتدا درگذشت زائرین کربلا در حمله تروریستی داعش و حادثه قطار و همچنین درگذشت بازیکن اسبق صبا را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: ما نتایج این تیم را مدنظر قرار نمی‌دهیم، چرا که آنها خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند و بازیکنان بزرگی چون تیموریان و نصرتی را در اختیار دارند. هر تیمی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و با انگیزه به مصاف ما می‌آیند. فردا هم منتظر تیمی آماده هستیم و با وجود اینکه ماشین‌سازی در انتهای جدول به سر می‌برود اما انتظار یک بازی زیبا را از این تیم داریم. ما برای این بازی بیرانوند و عالیشاه را در اختیار نخواهیم داشت و محمد انصاری هم محروم است. بقیه بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تلاش می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا با توجه به محرومیت انصاری، شاهد تغییراتی در ترکیب پرسپولیس خواهیم بود یا نه، گفت: در مورد هر تغییری باید تا فردا منتظر بمانید.

برانکو در واکنش به این موضوع که سردار آزمون طی مصاحبه‌ای به طارمی پیشنهاد داده است راهی فوتبال روسیه شود، خاطرنشان کرد: آزمون و طارمی دوستان خوبی برای یکدیگر هستند و از آزمون ممنونم که به مهدی احترام گذاشته و نگران اوست. این دو بازیکن هر دو در تیم ملی بازی می‌کنند و طبیعی است با هم در ارتباط باشند، اما فکر نمی‌کنم بحث جدایی طارمی از پرسپولیس ربطی به آزمون داشته باشد و این موضوع به باشگاه پرسپولیس ارتباط دارد، این باشگاه است که تصمیم می‌گیرد بازیکن خود را ترانسفر کند یا نه. اینکه باشگاه روستوف علاقه‌مند است مهدی طارمی را به خدمت بگیرد خوب است، چون در آن صورت این باشگاه سه بازیکن ایرانی در اختیار خواهد داشت و من بابت این مسئله خوشحال خواهم شد. واقعیت این است آزمون عملکرد خوبی در تیم روستوف مخصوصاً در لیگ قهرمانان اروپا داشته و طبیعی است که همه دوست داشته باشیم او بتواند این روند را ادامه دهد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا این روزها همه فشارها در پرسپولیس روی مهدی طارمی است و فکر نمی‌کند این مسئله روحیه این بازیکن را تضعیف‌تر کند، افزود: قبل از هر چیز باید بگویم من بعد از بازی با پیکان هرگز نگفتم طارمی را نیمکت‌نشین خواهم کرد. متأسفانه برخی به اشتباه به این موضوع دامن زدند. صحبت‌های من فقط در مورد عدم گلزنی او در بازی با پیکان بود و اینکه شاید ما بخواهیم تغییراتی در ترکیب به وجود بیاوریم. اینکه شما می‌گویید چرا طارمی تحت فشار است، باید هم همین‌طور باشد، چرا که در تیم بزرگی مثل پرسپولیس از مدیرعامل تا مربیان و بازیکنان همه تحت فشار هستیم و باید انتظارات هواداران زیادی را برآورده کنیم. همه ما باید سعی کنیم از این چیزی که هستیم بهتر شویم. طارمی فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست می‌دهد و ممکن است این اتفاق برای هر مهاجمی در دنیا رخ دهد. طارمی در بازی با نفت، پنج موقعیت گلزنی از دست داد اما در نهایت یک گل زد، با تمام انتقاداتی که از او می‌شود، مهدی همچنان بهترین گلزن ماست.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا ترکیب پرسپولیس یکنواخت شده و برخی بازیکنان این تیم هیچ وقت قرار نیست از ترکیب کنار گذاشته شوند، خاطرنشان کرد: من باید بدانم منظور شما کدام بازیکن است، البته این را هم بدانید که من در مورد بازیکن خاصی صحبت نمی‌کنم. بازیکنان من همگی بهترین هستند و همان‌طور که می‌بینید ما در نتیجه‌گیری موفق بوده‌ایم.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به ادامه همین سؤال راجع به اینکه چرا نفراتی چون علی علیپور و فرشاد احمدزاده با وجود اُفتی که در این فصل داشته‌اند، اما همواره در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند، ادامه داد: ما همیشه سعی می‌کنیم به همه بازیکنان شانس بازی بدهیم. ممکن است به برخی بازیکنان پنج دقیقه شانس بازی برسد و به برخی 55 دقیقه. بازیکن باید از هر فرصتی که نصیبش می‌شود نهایت استفاده را ببرد. علی علیپور بازیکن ذخیره ما بود که به یک بازیکن ثابت تبدیل شد. در مورد فرشاد هم باید بگویم او تقریباً در اکثر بازی‌ها تعویض می‌شود.

ایوانکوویچ در مورد سؤالی در رابطه با اینکه به نظر می‌آید او اعتقاد چندانی به بازیکنان نیمکت‌نشین تیمش ندارد و فاصله‌ای بین نفرات ذخیره و اصلی پرسپولیس زیاد است، گفت: شما خودتان به موردی که می‌باید اشاره کردید، من اگر بخواهم در مورد عدم پیشرفت فرشاد احمدزاده با شما صحبت کنم، زمان زیادی را می‌طلبد. به هر حال من به شخصه از عملکرد بازیکنم راضی‌ام، اما بعضی چیزها از دست ما خارج است. اگر شما اعتقاد دارید فاصله بین بازیکنان ذخیره و اصلی ما زیاد است پس من در بازی دادن احمدزاده و علیپور اشتباه نمی‌کنم.

برانکو همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر سیدجلال حسینی و محسن مسلمان مصدوم شوند چه بازیکنی را جایگزین آنها خواهد کرد، اظهار داشت: سیدجلال بهترین بازیکن ماست و اگر او مصدوم شود، مسلم است که بازیکنی نداریم جای او را پر کند.

برانکو در خصوص بازی کردن رامین رضاییان مقابل ماشین‌سازی نیز اظهار داشت: موقع آغاز بازی مشخص خواهد شد که رضاییان در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با اشاره به اینکه برای نیم‌فصل لیست خریدش را تحویل مدیریت باشگاه داده است یا نه، گفت: قبل از اینکه بخواهیم به دنبال بازیکنی باشیم باید ابتدا امکانات و توان خود را ببینیم. مسلما بازیکنان خوب تحت قرارداد باشگاه‌ها هستند و باشگاه ما هم هر چقدر هم در توانش باشد برای جذب بازیکن هزینه خواهد کرد. در هر صورت سعی می‌کنیم بهترین تصمیمات را برای تقویت تیم بگیریم.

برانکو در رابطه با صحبت‌های اخیر خودش مبنی بر اینکه هرگز دوست ندارد به تیم برنده دست بزند، تصریح کرد: فلسفه کاری من همین است، من آن طور که فکر می‌کنم تصمیم می‌گیرم و به افکار و شیوه کارم ایمان دارم. شما هم همین‌طور هستید و طبیعی است که همه‌ شما فکر می‌کنید که کاری که می‌کنید بهترین روش است. البته نمی‌خواهم بگویم همیشه حق با من است بلکه ممکن است من هم اشتباه کنم. من فلسفه کاری خود را دارم و سالهاست که با این روش کار می‌کنم، همیشه بهترین‌ها و آماده‌ترین‌ها در تیم من بازی می‌کنند. قطعا نفراتی که بین‌شان همدلی و یکدلی بیشتری است، بیشتر بازی خواهند کرد.



منبع: باشگاه پرسپولیس


۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن