تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817014242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشایش نمایشگاه دستاوردهای هسته ای کشوردرشاهرود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گشایش نمایشگاه دستاوردهای هسته ای کشوردرشاهرود
سی و ششمین نمایشگاه دستاوردهای هسته ای کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود با حضورمعاون سازمان انرژی اتمی گشایش یافت


به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ معاون سازمان انرژی اتمی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در انرژی هسته ای گفت :پویایی ایجاد شده در فعالیت های صلح آمیز هسته ای و دیگر بخش های علمی کشور با همکاری صنعت و دانشگاه تا رسیدن به قله های دانش ادامه خواهد داشت.
علی اصغر زارعان در آیین گشایش سی و ششمین نمایشگاه دستاوردهای هسته ای کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان این که باید باور کنیم که امریکا دیگر ابرقدرت نیست ، افزود: نظام اسلامی با بصیرت و دشمن شناسی توانسته است راه پیشرفت را در بخش های علمی بپماید و امروز سازمان انرژی اتمی نماد اقتدار کشور و نظام اسلامی است.
وی با اشاره به بد عهدی برخی طرف های مذاکره برجام خاطرنشان کرد : از آغاز اجرای برجام با پیش بینی ها احتمالی در مورد بدعهدی طرف های مذاکره، مقرر شد برای پاسخ دادن به آن ها بسته های فنی به عنوان نقشه راه طراحی شود.
زارعان تصریح کرد : این موضوع از روز اول در دستور کار قرار گرفت تا در زمانی که نظام تصمیم به بازگشت به شرایط قبل را داشت ، در زمان کوتاه انجام شود.
وی یادآور شد: سازمان انرژی اتمی فارغ از این که چه دولتی روی کار باشد مجری تصمیم های نظام است و نگرانی خاصی در عرصه فنی برای پاسخ دادن به بدعهدی طرف های مذاکره وجود ندارد.
دبیرکمیته امنیت فناوری هسته ای به تولید آب سنگین در کشور اشاره و اضافه کرد : ایران با کیفیت ترین آب سنگین دنیا را با خلوص بسیار بالا تولید می کند و به کشورهایی که این توان دانشمندان ایران را باور نداشتند، صادر می کند.
وی صادرات این محصول را در راستای تجاری سازی و انحصار شکنی آن دانست و گفت : اولین محموله آب سنگین به وزن 28 تن به آمریکا و دومین محموله آب سنگین به وزن 32 تن به روسیه صادر شد.
وی یادآور شد : برخی از کشورهای اروپایی هم در خواست خرید این محصول را داده اند.
زارعان شناسایی توانمندی های علمی کشور را جمله اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته ای کشور در دانشگاه ها برشمرد و افزود : مذاکره ای با مسئولان دانشگاه صنعتی شاهرود برای انجام چند طرح علمی انجام شده است.
وی با تاکید بر دستیابی ایران اسلامی به قله های علمی گفت: تا زمانی که در تولید دانش و بهره برداری از آن رشد نکنیم ، دشمنی ها ادامه خواهد داشت.
زارعان کارهای انجام شده را بسیار خوب و مطلوب خواند و گفت: هنوز ابتدای کار هستیم باید با تلاش بیشتر نام ایران و نظام جمهوری اسلامی را در جهان طنین انداز کرده و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزار درآوریم.
وی ساخت سانتریفیوژ برای تولید واکسن های دامی یکی از این دستاوردهای این بخش برشمرد و گفت : تحقیق و توسعه پس از برجام با شدت بیشتری در حال انجام است که دستاورهای بسیار خوبی در پی داشته است.
وی تاکید کرد : با اجرای برجام هیچ چیزی را در بعد فنی از دست نداده ایم.
زارعان یکی از دستاورهای دیگر برجام را واردات 230 تن کیک زرد در مقابل صادرات 8.5تن اورانیم غنی شده اعلام کرد و گفت: این درحالی است که برای تولید8.5تن اورانیم 63 تن کیک زرد مورد نیاز بود.
دستیار و مشاور رییس سازمان انرژی اتمی توکل ، تلاش و هدایت رهبری نظام اسلامی را همراه با اقدام و عمل محور فعالیت های این سازمان ذکرکرد.
نمایشگاه دستاوردهای هسته ای کشور به مدت چهار روز در دانشگاه صنعتی شاهرود دایر است.



۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن