تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم بسکتبال ایثار قم برابر حفاری خوزستان به پیروزی رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور؛
تیم بسکتبال ایثار قم برابر حفاری خوزستان به پیروزی رسید

بسکتبال با ویلچر


شناسهٔ خبر: 3845579 - شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - تیم بسکتبال ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برابر حفاری خوزستان به پیروزی رسید. به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور جمعه شب برگزار شد و تیم ایثار قم با غلبه بر حریف خود در صدر جدول دور رفت قرار گرفت.

تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و حفاری خوزستان در سالن شهدای بهزیستی قم به دیدار هم رفتند که در این مسابقه تیم ایثار قم موفق شد با نتیجه ۶۲ بر ۵۳ حریف خود را شکست دهد و به دومین پیروزی خود در این مسابقات دست پیدا کند.

شاگردان جواد شهره غلامی در این مسابقه در پایان کوارترهای اول و دوم بازی با پیروزی ۲۶ بر ۲۵ زمین مسابقه را ترک کردند و در ادامه توانستند نمایش خوب خود را تا پایان حفظ کرده و در نهایت با اختلاف ۹ پوئن از سد حریف خود عبور کنند.

ایثار در نخستین مسابقه خود در اراک توانسته بود تیم شهرداری اراک را مغلوب کند و با توجه به انصراف تیم جانبازان فارس از حضور در این مسابقات، با همین ۲ پیروزی صدرنشین دور رفت شد تا مهیای بازی برگشت با شهرداری اراک شود.

تیم بسکتبال ایثار قم امسال جوانگرایی را در دستور کار قرار داده است و پیش بینی می‌شود بتواند به عنوان سرگروه روانه مرحله نهایی مسابقات شود و در آن مرحله برای کسب سومین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر به رقابت بپردازد.

نماینده ورزش جانبازان و معلولان استان قم سال گذشته توانست با پیروزی بر پیام مخابرات اصفهان به مقام قهرمانی دست یابد و ۲ سال پیش نیز با شکست همین تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن