تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814236299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش امام جمعه قزوین به تمدید تحریم ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام علی قابل، امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته شهر قزوین، با بیان اینکه تصویب قانون تحریم علیه کشور ما توسط کنگره آمریکا نشان دیگری برای بدعهدی آمریکا است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها تذکر داده‌اند و تصویب تحریم‌ها نشان‌گر صحت این موضوع است.

وی افزود: اینکه در مراسم ۱۶ آذر امسال گفته شد که برجام و ‌تمامی اقدامات انجام شده با صلاحدید رهبر معظم انقلاب انجام شده است، نشان از بی‌تقوایی است. متهم کردن دیگران دور از انصاف است چرا که فرجه دادن رهبری برای گرفتن بهانه از دست مسئولان است و حال بیان چنین صحبت‌هایی در مقابل محبت‌های ایشان درست نیست.

وی با اشاره به مفاد نامه ۹ بندی مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان نظام گفت: معظم‌له بارها اعلام کرده‌اند که در جزئیات دخالت نمی‌کنند و خطوط کلی و قرمز را متذکر می‌شوند.

 امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: امیدواریم ننگ برجام هر چه زودتر از کشور ما دور شود و مسئولان به جای چنگ زدن به طناب پوسیده آمریکا، به طناب الهی متوسل شوند.

حجت‌الاسلام قابل با اشاره به سالروز اعلامیه حقوق بشر خاطرنشان کرد: این روزها مسئله حقوق بشر در حالی مطرح است که ۱۸ کشور نزدیک به ۲ سال بر سر مردم مظلوم یمن بمب می‌ریزند و کسی نیز پاسخگوی این جنایات نیست.

وی با بیان اینکه آنها که دم از حقوق بشر می‌زنند خود پایمال کننده اصلی آن هستند تأکید کرد: در حقیقت آنها به دنبال منافع خود هستند و کسانی را که در مسیر حفظ حقوقشان تلاش می‌کنند را حامیان حقوق بشر معرفی می‌کنند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: باید از نیروهای داخلی و ظرفیت موجود در کشور برای پیشبرد نسخه اقتصاد مقاومتی بهره برد، کشور ما کشوری غنی و پر از انسان‌های کارآمد، پرتلاش و دلسوز است که می‌توان با کمک این نیروها و درون‌زا کردن اقتصاد مشکلات موجود را حل کرد.




۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن