تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به سرمایه گذاری داخلی در اولویت قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماینده بویین زهرا در مجلس:
توجه به سرمایه گذاری داخلی در اولویت قرار گیرد

قزوین


شناسهٔ خبر: 3844854 - پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی توجه و حمایت از سرمایه گذاری خارجی در اولویت قرار گیرد. به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بابایی صالح روز پنجشنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین گفت: متاسفانه بی توجهی به وقت یک عادت عادی در میان همه مردم و مسئولان شده که رایج شدن آن آسیب زاست. وی افزود: باید عادت کنیم جلسات در راس ساعتی که مقرر شده برگزار شود و تاخیر یک یا چند ساعته در برپایی مراسم رسمی با همه مشغله ای که مردم و مسئولان دارند پسندیده نیست. بابایی صالح تصریح کرد: تولیدکنندگان مردان عمل و جهاد در سنگر اقتصادی کشورند و باید قدردان خدمات آنها درشرایط تحریم باشیم. وی اضافه کرد: وقتی با این همه محدودیت و سختی شاهد تداوم تولید موفق از برخی صنعتگران هستیم نشان می دهداین افرادمدیریت قوی دارند که توانسته اند موفق عمل کنند.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تولید و ایجاد اشتغال در شرایط سخت و دشوار که به اقتصاد کمک می کند یک نوع عبادت است که باید قدر نهاده شود و بتوانیم با تسهیل در امور این جهادگران راه را هموار کنیم. وی افزود: سود بانکی به هیچ وجه منطقی نیست و هزینه تولید را بشدت بالا برده لذا باید در این زمینه اقدامی جدی صورت گیرد تا زمینه حمایت از تولید بخوبی فراهم شود. بابایی صالح توجه به سرمایه گذاری داخلی را ضروری دانست و تصریح کرد: با روی کارامدن رئیس جمهور جدید آمریکا و تمدید تحریم ها مشخص شد که این دشمن دیرینه هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست لذا باید به توانمندی داخلی بشدت اتکا کنیم و به دیگران امید نداشته باشیم. وی بیان کرد: همه وظیفه داریم موانع تولید را از مسیر صنعتگران برداریم تا صادرات رونق بگیرد و اقتصاد شکوفا شود.    
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن