تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802493391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال حساس دورتموند و رئال مادرید برای صدرنشینی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جدال حساس دورتموند و رئال مادرید برای صدرنشینی
رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام 8 دیدار از سر گرفته می شود که در مهمترین دیدار تیم های رئال و دورتموند به مصاف یکدیگر می روند.
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام 8 دیدار به پایان می رسد که در مهمترین مسابقه تیم های رئال مادرید و دورتموند در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. تا به اینجا تیم های آرسنال، پاری سن ژرمن،‌ اتلتیکو مادرید،‌ بایرن مونیخ،‌ بارسلونا، منسچتر سیتی، ناپولی و بنفیکا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده اند.

گروه E :
 بایرلورکوزن – موناکو : تیم های نخست و دوم این گروه به مصاف یکدیگر می روند. در این گروه تیم موناکو با 11 امتیاز در رتبه نخست قرار دارد و صدرنشینی اش تضمینی است. تیم لورکورن که با 7 امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار گرفته است،‌در صورت تساوی در این مسابقه بدون شکل به مرحله بعدی مسابقات صعود می نماید.


تاتنهام – زسکا موسکو :‌ تیم فوتبال تاتنهام که یکی از امید های انگلیس در این مسابقات به  حساب می آمد،‌عملکرد خیلی خوبی در لیگ قهرمانان اروپا نداشته است. تاتنهام با 4 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و با تیم زسکا موسکو که 3 امتیازی است برای صعود به لیگ اروپا به رقابت می پردازد.


گروه F :
رئال مادرید – دورتموند :‌ در حساس ترین دیدار روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و دورتموند برای صدرنشینی به مصاف یکدیگر می روند. در حال حاضر در این گروه زردپوشان آلمانی با 13 امتیاز در رتبه نخست قرار دارند و یاران زیدان با 11 امتیاز در تعقیب این تیم هستند. این دو تیم قطعا از این گروه صعود می کنند اما حساسیت دیدار امشب به دلیل مشخص کردن صدرنشین گروه است.


لژیا – اسپورتینگ : این دو تیم امیدی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ندارند. تیم اسپورتینگ در حال حاضر با 3 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و به صعود به لیگ اروپا امیدوار است. اما تیم لژیا هم هنوز به طور کامل نا امید نشده و با 1 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و در صورتی که در دیدار امشب به پیروزی برسد،‌ می تواند به لیگ اروپا صعود کند.


جدال حساس دورتموند و رئال مادرید برای صدرنشینی





گروه G :
کلوب بروژ – کپنهاگن :  بروژ را می توان بدترین تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نامید. این تیم با 0 امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارد.  اما تیم کپنهاگن می تواند در صورتی که پورتو به پیروزی نرسد، به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. این تیم در حال حاضر با 6 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است.


پورتو – لستر سیتی :‌ مدافع عنون قهرمانی انگلیس ،‌با وجود این که امسال در لیگ این کشور ضعیف عمل کرده ، در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. لستر سیتی با 4 پیروزی و 1 تساوی و 13 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد و به طور حتم به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود می کند. تیم پورتو نیز 8 امتیازی است و به امید به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا امید زیادی دارد.


گروه H:
یوونتوس – دیناموزاگرب : تیم های صدرنشین و قعرنشین این گروه به مصاف یکدیگر می روند. یوونتوس در حال حاضر با 11 امتیاز در رتبه نخست این گروه و تیم دیناموزاگرب با 0 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است. تیم دیناموزاگرب را می توان به عنوان یکی از ضعیف ترین تیم های مرحله گروهی تمام ادوار لیگ قهرمانان اروپا نامید.


لیون – سویا :  این دو تیم برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار هستند و این بازی را می توان یکی از حساس ترین بازی های روز پایانی این مرحله دانست. در حال حاضر سویا با 1 امتیاز کمتر نسبت به یوونتوس ( 10 امتیاز ) در رتبه دوم و تیم لیون با 7 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است.





۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن