تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816816361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای یک سفر خارجی بی دردسر آماده شوید | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: بیایید برای یک سفر خارجی بی دردسر آماده شویم! قبل ازاقدام به خرید بلیط هواپیما، مدت اعتبار گذرنامه اتان را چک نمایید. همانطور که می دانید برای اینکه بتوانید از کشور خارج شوید، می بایست پاسپورتتان تا 6 ماه پس از تاریخ بازگشتتان، اعتبار داشته باشد؛

به گزارش تراز،  راه های زیادی برای سفر به دیگر کشورهای دنیا وجود ندارد که همان ها هم با توجه به مسافت و ویژگی های جغرافیایی محدودتر می شوند؛ مثلا به هر کشوری نمی شود با قطار یا کشتی سفر کرد اما وقتی هواپیما را برای سفرتان انتخاب می کنید، دیگر فرقی نمی کند که مقصدتان کجای این دنیای پهناور است و چه راه هایی برای دسترسی به آن وجود دارد، تنها کافیست برای رسیدن به آن، یک بلیط هواپیما تهیه نمایید و گذرنامه و ویزایتان را بردارید!

بیایید برای یک سفر خارجی بی دردسر آماده شویم! قبل ازاقدام به خرید بلیط هواپیما، مدت اعتبار گذرنامه اتان را چک نمایید. همانطور که می دانید برای اینکه بتوانید از کشور خارج شوید، می بایست پاسپورتتان تا 6 ماه پس از تاریخ بازگشتتان، اعتبار داشته باشد؛ بعد از اطمینان از معتبر بودن گذرنامه، وقت تصمیم گیری فرا می رسد! کدام مقصد و کدام هواپیمایی مد نظرتان است؟ بلیط هواپیما نجف یا بلیط هواپیما استانبول یا بلیط هواپیما دبی یا بلیط هواپیما آنتالیا و یا بلیط هواپیما تفلیس؟ تفاوتی ندارد، همه ی این بلیط ها را می توانید در سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24 تهیه نمایید.

سامانه ی خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک 24، یکی از جامع ترین سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیماست که امکان دسترسی به هر بلیط هواپیمایی از نوع چارتر یا سیستمی را در کوتاهترین زمان ممکن برایتان فراهم می نماید. برای تهیه بلیط هواپیمای مورد نظر ابتدا وارد سایت قاصدک 24 به آدرس www.Ghasedak24.com شوید و مقصدتان را انتخاب نماییم. فرض نماییم قرار است سفری به عراق داشته باشید برای تهیه ی یک بلیط هواپیما ابتدا باید اسم شهر مورد نظرتان را از لیست شهرهای نمایش داده شده در فیلد مقصد انتخاب کنید، به طور مثال نجف!

بعد از جستجو می توانید لیست تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظر را ببینید. همانطور که می بینید فهرست بلیط هواپیما نجف به نمایش در آمده، بر اساس روند صعودی قیمت مرتب شده است از این رو بلیط های ابتدایی بلیط ارزان هواپیما نجف هستند. فیلترهای موجود در سمت راست صفحه نیز به شما امکان می دهند تا لیست موجود را بر اساس نوع بلیط درخواستی ( بلیط چارتر یا بلیط سیستمی)، زمان پرواز، نام ایرلاین و... مرتب نمایید؛ به این ترتیب می توانید در زمان کمتری، بلیط هواپیما نجف مورد نظر خود را با توجه به بودجه و قیمت دلخواهتان تهیه نمایید.

برای تهیه ی سایر بلیط های هواپیما مانند بلیط هواپیما ترکیه، بلیط هواپیما دبی، بلیط هواپیما تفلیس و... نیز می توانید به همین ترتیب عمل نمایید. از این رو برای آگاهی از آخرین وضعیت بلیط هواپیمای مورد نظر خود (بلیط هواپیما استانبول، بلیط هواپیما آنتالیا و...)، بعد از انتخاب مبدا، مقصد، تاریخ و تعداد مسافران، بدون آنکه نگران این باشید که پروازی از دیدتان پنهان بماند، می توانید کاملترین لیست موجود از بلیط های هواپیما را مشاهده نمایید.

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، امکان کنسلی و استرداد آنی مبلغ را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است و لذا اگر به هر دلیلی مجبور به لغو سفر خود شدید، می توانید به راحتی بلیط هواپیما نجف، بلیط هواپیما استانبول، بلیط هواپیما دبی، بلیط هواپیما آنتالیا و یا هر مقصد دیگر خود را لغو نمایید و پس از کسر جریمه ی مرتبط با شرکت های هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارتر کننده در بلیط های چارتری، باقی مبلغ پرداختی تان را در حساب خود داشته باشید.

قاصدک24، با در اختیار داشتن کادری مجرب از کارشناسان فروش و پشتیبانی در تمامی مراحل خرید همراه شما مشتریان گرامی است و تمام سعی خود را معطوف به این نموده است که پاسخگوی نیاز شما عزیزان در تمامی سفرهای هواییتان به مقاصد داخل و خارج از کشور باشد. توصیه‎های پلیس فتا برای خريد اينترنتي را جدی بگیرید:از صحت نماد اعتماد الکترونيک و معتبر بودن فروشگاه مطمئن شويد.
(براي کسب اطلاعات بيشتر به سايت www.enamad.ir مراجعه کنید.)با دقت در آدرس صفحه، مطمئن شويد سايت فيشينگ نيست.آدرس درگاه بانکی باید با https شروع شده باشد.استفاده از صفحه کليدهاي مجازي، در زمان ورود اطلاعات و رمز، فراموش نشود.



تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 17 آذر 1395 - 14:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن