تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817064480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیرانوند و اخباری در صدر بهترین گلرهای لیگ


واضح آرشیو وب فارسی:الف: بیرانوند و اخباری در صدر بهترین گلرهای لیگ
بخش ورزشی الف،16آذر95


گلر مصدوم سرخ پوشان با وجود عدم حضور در چند بازی اخیر این تیم، هنوز در صدر بهترین دروازه بان های لیگ قرار دارد، دروازه بان تراکتوری ها نیز توانسته خود را به رده دوم جدول گلرها برساند.


تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۹
      به گزارش "ورزش سه"، 26 دروازه بان تاکنون در لیگ برتر به میدان رفته اند، دروازه بان هایی که در 96 بازی لیگ شانزدهم برای تیم های مختلف لیگ برتری در میدان حضور داشتند.  با بررسی دروازه بان های حاضر در لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه" باشید:  اول – علیرضا بیرانوند، پرسپولیس  گلر سرخ پوشان با وجود اینکه در سه بازی اخیر این تیم غیبت دارد، هنوز توانسته خود را در صدر نگه دارد، وی که در 9 بازی برای پرسپولیسی ها به میدان رفت در 6 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت و تنها 3 اسیر مهاجمان حریف شد. با توجه به زمان حضور بیرانوند در میدان و تعداد اندک گل های پذیرفته شده توسط او، میانگین زمانی بسته نگه داشتن دروازه توسط این دروازه بان 270 دقیقه است.   

دوم – محمدرضا اخباری، تراکتورسازی  اخباری یکی از شش دروازه بانی است که در تمام بازی های لیگ شانزدهم در میدان حضور داشته است، وی در این میان توانسته با بسته نگه داشتن دروازه خود در 7 دیدار، بیشترین کلین شیت را به نام خود ثبت کند. اخباری تاکنون 7 بار دروازه خود را باز شده دیده است و متوسط زمانی بسته نگه داشتن دروازه توسط این گلر، 154 دقیقه است.   

سوم – وحید طالب لو، فولاد خوزستان  دروازه بان فولادی ها که در هفت بازی اخیر برای این تیم به میدان رفته، توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد، طالب لو، در 3 بازی اقدام به کلین شیت کرده است و 7 بار نیز دروازه خود را باز شده دید، این دروازه بان در بازی برابر سپاهان نیز یک ضربه پنالتی مهار کرد.   

چهارم – الساندرو فیلیپ، سایپا  گلر برزیلی نارنجی پوشان نیز یکی از دروازه بان های خوب لیگ شانزدهم بود، او که سه بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده است توانسته با عملکرد خوب خود هنوز خود را در صدر حدول بهترین دروازه بان ها نگه دارد، الساندرو در 9 دیدار که برای سایپا به میدان رفته در 2 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته و 6 بار نیز اسیر مهاجمان حریف شده است، او یک بار نیز اقدام به مهار ضربه پنالتی کرده است.   

چهارم – رشید مظاهری، ذوب آهن دروازه بان ذوبی ها که در بازی اخیر این تیم نیز توانست دروازه خود را بسته نگه دارد در 10 دیداری که برای این تیم به میدان رفته است، در 5 بازی کلین شیت کرده است، رشید البته 7 بار نیز دروازه خود را باز شده دید و میانگین زمانی بسته نگه داشتن دروازه توسط این دروازه بان 128 دقیقه است.   

انتخاب ویژه – بوژیدار رادوشویچ، پرسپولیس گلر کروات پرسپولیسی ها پس از مصدومیت بیرانوند برای این تیم به میدان رفته است و توانسته با عملکرد خوب خود خیال این تیم را بابت خط دروازه راحت کند، رادوشوویچ در سه دیداری که برای پرسپولیسی ها بازی کرده توانسته در هر سه دیدار کلین شیت کند و دروازه خود را بسته نگه دارد.   

توضیح جدول و سیستم امتیاز دهی دروازه بان هایی که به میدان رفته اند در صورت بسته نگه داشتن دروازه خود نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند، گلرها در صورتی که موفق به مهار ضربه پنالتی شوند نیز یک امتیاز مثبت دریافت می کنند، آیتم دیگری که برای دروازه بان ها امتیاز مثبت دارد پاس گل مستقیم است که تاکنون حسن هوری موفق به این کار شده است.   در طرف دیگر دروازه بان هایی که دروازه خود را باز شده می بینند به ازای هر گل خورده نیم امتیاز منفی دریافت می کنند.  دروازه بان هایی که در بیش از نیمی از بازی های هر تیم به میدان می روند در جدول اصلی و در غیر اینصورت در جدول فرعی قرار می گیرند.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن