تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: انقلابی که پشیمان شده باشد، نمی‌شناسم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رییس جمهور گفت: دانشگاهیان به همراه حوزه علمیه در کنار مردم، پشت سر امام (ره) مقابل استبداد و استکبار ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند و امروز انقلابی پشیمان نمی‌شناسم.


به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه تهران برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدای دانشجو، اظهار کرد: حرکت عظیم ضداستکباری و استبدادی در همین دانشگاه توسط عزیزانمان شریعت رضوی، قندچی و بزرگ‌نیا آغاز شد،  آنها پرچم مقاومت را بالا نگه داشتند و این پرچم متعلق به همه دانشجویان در ادوار گذشته و امروز است.


وی ادامه داد: درود و سلام می‌فرستیم به پیر فرزانه امام خمینی (ره)، آیت‌الله طالقانی، شهید مطهری، شهید بهشتی، مرحوم مهندس بازرگان، دکتر علی شریعتی و همه بزرگانی چون شهید باهنر، شهید مفتح، شهید باکری و شهید همت، شهید بابایی، شهید ستاری، شهید صیاد شیرازی و همه کسانی که در جبهه‌های مبارزه ایستادگی کردند.


رئیس جمهور همچنین گفت: من باید از همه دانشجویان و دانشگاهیانی که طی این سه سال از دولت تدبیر و امید حمایت کردند تشکر کنم. همچنین از همه ملت بزرگ  ایران، مقام معظم رهبری و حوزه علمیه نیز باید تشکر کرد. دستاورد ما زمانی به دست آمده که همه ما در کنار هم بودیم و دست به دست هم دادیم.


رئیس دولت تدبیر و امید با اشاره به سخنرانی دانشجویانی که پیش از وی به ایراد سخن پرداختند ، گفت: همه سخنانی که امروز از طیف‌های مختلف دانشجویی بیان شد، زیبا بود و من از آن استقبال می‌کنم. از دانشگاه همین توقع وجود دارد که زبان باز، گویا و نقاد داشته باشد. ما هم روزی مثل شما دانشجوی همین دانشگاه بودیم و شعار استکبار و استبداد ستیزی می‌دادیم.


وی در ادامه گفت: انقلاب عظیم ما به سادگی به دست نیامده است، همه ما در سال 41 کنار هم ایستادیم و پشت سر امام (ره) به مبارزه پرداختیم. مردم ما با مجاهدت خود انقلاب را به پیروزی رساندند و در مقابل متجاوزگران و تحریم‌ها ایستادگی کردند. من امروز هیچ انقلابی را نمی‌شناسم که پشیمان باشد.


پیش از سخنان رییس جمهور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود در حوزه‌های مختلف در حضور رییس جمهور پرداختند.


این خبر تکمیل می‌شود....


۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن