تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلامی: مستحق باخت نبودیم


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر:
اسلامی: مستحق باخت نبودیم

به گزارش خبرنگارخبرگزاری صداوسیما ؛ تیم بسکتبال نیروی زمینی امروز اختلاف 14 امتیازی نیمه اول مقابل شیمیدر را جبران کرد و در دقایق آخر به تساوی کشاند، هر چند در پایان با اختلاف دو امتیاز بازنده شد.. محمدرضا اسلامی سرمربی نیروی زمینی بعد از این مسابقه تاکید کرد: ما 5 بازیکن آسیب دیده داریم که در ترکیب نیستند و ارسلان کاظمی هم با وجود مصدومیت بازی می کند. در این بازی مستحق باخت نبودیم.
اسلامی درباره لحظات پایانی بازی گفت: بازی وقتی به لحظات حساس می کشد، به مراتب سختتر می شود. متاسفانه دو توپ ثانیه های آخر را در یک متری حلقه گل نکردیم، اشتباهات دیگر هم بماند. وقتی گل نزنی، باخت هم طبیعی است.
سرمربی نیروی زمینی درباره خطای ثانیه های آخر از ارسلان کاظمی گفت: وقتی دو بازیکن برای مالکیت توپ درگیر می شوند، همان لحظات اول، جامپ بال اعلام می شود. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و خطا اعلام شد.
کاظمی: همه بازی را دیدند
ارسلان کاظمی بازیکن تیم نیروی زمینی هم بعد از بازی به سراغ مسئولان نیروی زمینی رفت و درباره قضاوت داوران شکایت کرد. او درباره عملکرد داوران گفت: خدا را شکر بازی پخش مستقیم داشت و همه دیدند که چه اتفاقی افتاد. حرف زدن در این باره چه فایده ای دارد؟ مگر چیزی درست می شود؟ پارسال همین اتفاقات در مشهد افتاد و نتیجه بازی به راحتی تغییر کرد، مگر در آن زمان چیزی تغییر کرد؟
[ مشاهده متن کامل اسلامی: مستحق باخت نبودیم در واحد مرکزی خبر ]اخبار پیشنهادی:




اسلامی: مستحق باخت نبودیم






سه شنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن