تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816960683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير سابق اطلاعات: با غربال انقلاب دست بسياري رو می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزير سابق اطلاعات: با غربال انقلاب دست بسياري رو می شود
گاهي براي روي كار آوردن يك نفوذي، دشمن 25 سال سرمايه‌گذاري مي‌كند...
وزير سابق اطلاعات با تأكيد بر ضرورت هوشياري در برابر نفوذ گفت: برنامه نفوذ اين است كه روي يك نفر سرمايه‌گذاري مي‌كنند و او را در جايگاه‌هاي خوبي مي‌برند كه در ديد مردم مثبت باشد و در يك پروسه 20 تا 30 ساله آرام آرام در رأس قدرت مي‌گذارند.

حجت‌الاسلام حيدر مصلحي يك‌شنبه شب در يادواره شهداي مسجد مصطفي خميني قم با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب مبني بر تلاش عده‌اي براي تحريف حضرت امام اظهار داشت: كساني به دنبال اين هستند كه امام، فرمايشات و مسير ايشان را تحريف كنند و به صورت سنگين بر اين مسئله سرمايه‌گذاري كرده‌اند. وي ادامه داد: هدف و تلاش استكبار با نيروهاي داخلي خود و عوامل نفوذي اين است كه نمي‌خواهند جامعه متوجه حقيقت گفتار امام راحل شود، از اين رو تلاش بسيار و هزينه‌هاي سنگيني در اين راه مي‌كنند كه بايد مراقب بود. وزير سابق اطلاعات با بيان اينكه غربال الهي بايد انقلاب را غربال كند، ابراز داشت: اين غربال الهي از قبل بوده و همچنان بايد انقلاب را غربال كند تا در اين مسير دست بسياري بدون تعارف رو شود، رهبر انقلاب فرمودند كه عده‌اي در زمان انقلاب از احساسات قوي انقلابي برخوردار بودند اما امروز در دامان امريكا هستند.

به گزارش رسا، حجت‌الاسلام مصلحي خاطرنشان كرد: يك سوم قرآن كريم مربوط به تاريخ گذشتگان است، اين كتاب الهي براي هدايت بشر آمده و يكي از ابزار هدايت آن بيان تاريخ گذشتگان براي بهره‌برداري انسان از آن است. وي با مرور بخشي از تاريخ به عوامل سقوط بني اسرائيل اشاره و اضافه كرد: تاريخ با شرايطي ابزار هدايت انسان است كه يكي از آنها تعقل، تجزيه و تحليل آن به شمار مي‌رود تا عوامل پيشرفت و سقوط بررسي شود؛ تاريخ امام حسين(ع) بايد مورد بررسي و تحليل قرار گيرد تا بدانيم در انقلاب چقدر به وضع كوفه نزديك مي‌شويم و فاصله مي‌گيريم؛ براي امام حسين(ع) 18 هزار نامه آمد آيا تاكنون اين نامه‌ها تجزيه و تحليل شده است؟
  
براي امنيت هزينه‌هاي سنگيني داديم
وزير سابق اطلاعات با طرح اين سؤال كه درميان چند ميليارد بشر چند نفر جلوي استكبار ايستاده اند، گفت: ‌در بحث نقض برجام حرفي كه كنگره امريكا مي‌زند اين است كه از اقتدار و قدرت جمهوري اسلامي وحشت دارند، امروز استكبار از برد موشك‌هاي ايراني و رسيدن آنها به سرزمين‌هاي اشغالي وحشت دارند؛ بايد توجه داشته باشيم كه تحريم‌هاي امروز قابل قياس با دوران جنگ نيست، در دوران جنگ حتي سيم خاردار به ما نمي‌دادند؛ همين موشكي كه امروز به دست آمده حاصل تلاش افرادي همانند تهراني مقدم است. وي افزود: امنيت امروز مفت به دست نيامده و هزينه سنگيني براي آن داده‌ايم، امنيت امروز با هزينه‌هاي بالا به دست آمده است؛ برخي با كمال تأسف فقط چشم به آن طرف دارند و همانگونه كه اوباما مي‌گويد تحريم‌ها ايران را به زانو در آورده آنها هم تكرار مي‌كنند، امروز امريكا مي‌گويد ايران قدرتي شده كه منافع ما را به خطر انداخته است.
  
اكثر اهل كوفه، آقا‌زاده بودند
حجت‌الاسلام مصلحي با بيان اينكه 30 درصد مشكلات اقتصادي به تحريم‌ها باز مي‌گردد، اظهار داشت: بقيه مشكلات ربطي به تحريم ندارد، اگر تحريم‌ها اين وضع را درست كرده اين ماشين‌هاي آخرين سيستم امريكايي و اروپايي از كجا مي‌آيد، چگونه براي ماشين‌ها و كالاي قاچاق دلار جابه جا مي‌شود اما اين پول‌ها براي موارد اوليه نمي‌رود تا كارخانه‌ها را از تعطيلي نجات دهد و مشكلات ركود و بيكاري را رفع كند. وي ادامه داد: اكثر اهل كوفه آقازاده بودند، ما بايد با بررسي و تحليل درست از تاريخ عبرت بگيريم؛ پشت اين تاريخ عبرت‌هاي فراواني وجود دارد كه يكي از موارد بررسي وضعيت روحي و شخصي افراد است. بايد بررسي شود كه چه بلايي سر زبير آمد؛ زبير اولين كسي بود كه با علي(ع) بيعت كرده است؛ در تاريخ انقلاب اسلامي نيز چنين افرادي وجود دارند كه بايد به آنها گفت الان چه مي‌كنيد؟ وزير سابق اطلاعات با اشاره به مسئله نفوذ و با بيان اينكه در آستانه انتخابات بايد حواس‌مان را جمع كنيم، ابراز داشت: بايد تأمل كنيم كه معاويه چگونه سر كار آمد، معاويه را يهود صهيونيست به كنار پيامبر نفوذ داد و روي كار آورد، برنامه نفوذ اين است كه روي يك نفر سرمايه‌گذاري مي‌كنند و او را در جايگاه‌هاي خوبي مي‌برند كه در ديد مردم مثبت باشد و در يك پروسه 20 تا 30 ساله آرام آرام در رأس قدرت مي‌گذارند. براي معاويه سرمايه‌گذاري 25 ساله شد. وي عنوان كرد: با سرمايه‌گذاري يهود صهيونيسم گفتمان نبوي و علوي به گفتمان اموي تبديل مي‌شود، بيش از هزار و اندي سال پيش يهود صهيونيست اين گونه طراحي مي‌كند و معاويه را در رأس حكومت قرار مي‌دهد آيا الان پس از سال‌ها يهود صهيونيست تجربه بيشتر ندارد كه چگونه افراد را در رأس قدرت و حكومت قرار دهد.





تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن