تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814079263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳ شکایت از مولاوردی در مراجع قضایی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو:
۳ شکایت از مولاوردی در مراجع قضایی

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در کانال تلگرامی خود از شکایت و پیگرد قانونی این معاونت از یکی از خبرگزاری ها، معاون شورای فرهنگی و اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری دانشجو ،  روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: این معاونت مراتب اعلام شکایت و پیگرد قانونی از اتهامات سراسر کذب و خلاف واقع معاون خودخوانده شورای فرهنگی اجتماعی زنان و مسئول بسیج جامعه زنان و یکی از خبرگزاری ها که اقدام به نشر آن کرده، تقدیم مراجع ذیربط کرد.
شهیندخت مولاوردی افزود: دفتر بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری اخیرا گزارشی را منتشر کرده که بر اساس آن شاخص صداقت و امانتداری در کشور به هشت درصد رسیده است، این در حالی است که این رقم در کشورهای حوزه اسکاندیناوی بالای ٧٠ درصد است!
مولاوردی گفت: به بیانی دیگر و بر این اساس به جرات می توان گفت مساله امروز جامعه، نه بحران معیشت و اقتصاد، بلکه بحران اخلاق است و عدم صداقت و دروغگویی بنیان نهادهای اساسی جامعه از خانواده تا ساختارهای اجتماعی را نشانه رفته است.
وی ادامه داد: نمونه بارز این رفتار را در وارونه نمایی ها و دروغ پردازی های معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان!(البته چنین پستی در آیین نامه این شورا اصلا تعریف نشده است) و مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در نشست بررسی خشونت علیه زنان که یکی از خبرگزاری خبر آن را با عنوان و نقل به مضمون «قوه قضائیه جهت رسیدگی به تخلفات معاونت زنان ورود کند/ چرا سازمان ملل میلیونها دلار پول به معاونت زنان پرداخت کرده است؟»، منتشر شده است را می توان مشاهده کرد.
مولاوردی افزود: با مطالعه متن خبر، آدم از اینکه چطور برخی مثل آب خوردن - آن هم تحت لوای دین- دروغ می گویند، انگشت به دهان و متحیر می ماند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: اینان یا نمی دانند میلیونها دلار چه ...
[ مشاهده متن کامل ۳ شکایت از مولاوردی در مراجع قضایی در خبرگزاری دانشجو ]اخبار پیشنهادی:




۳ شکایت از مولاوردی در مراجع قضایی






دوشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن