تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بقاع جعلی گیلان شناسایی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان:
بقاع جعلی گیلان شناسایی شدند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: بقاع جعلی استان شناسایی و مجموعه سازی شده و برخورد با این اماکن در دستور کار است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام ولی الله عادلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز(15 آذر) در نشست صمیمی با برخی مدایران خبرگزاری ها و مطبوعات استان ترویج فرهنگ وقف را از ضروریات جامعه امروز دانست و اظهار کرد: تبلیغ فرهنگ وقف با شیوه های نوین و بروز دنبال می شود.
وی در ادامه به درآمد بقاع متبرکه استان اشاره و بیان کرد: همه بقاع متبرکه درآمدزا نیستند و فقط 20 بقعه شاخص استان دارای نذورات مردمی قابل توجه بوده و درآمدزاست.
حجت الاسلام عادلی ادامه داد: طبق قانون درآمد بقاع در همان محل صرف پروژه های عمرانی، فرهنگی و هزینه ایی می شود.
وی با بیان اینکه اوقاف برنامه محور بوده و سلیقه ایی عمل نمی کند افزود: پنج درصد از درآمد بقاع استان در فعالیت های فرهنگی هزینه شده و 10 درصد نیز به تهران ارسال تا صرف فعالیت های فرهنگی کشور شود.
مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به موقوفه بودن لشت نشا اذعان کرد: این تفکر که موقوفه بودن شهر لشت نشا مانع سرمایه گذاری بخش خصوصی است، تفکر غلطی است که برخی خواص در ذهن عامه مردم ایجاد کردند.
وی تاکید کرد: هیچ دستگاهی نمی تواند برای مال وقف شده حکم خروج از وقفیت صادر کند.
حجت الاسلام عادلی در خصوص برخورد با بقاع جعلی استان تصریح کرد: بقاع جعلی استان شناسایی و مجموعه سازی شده و برخورد با این اماکن در دستور کار است.
وی اظهار کرد: تخریب بقاع جعلی نیازمند مصوبه شورای تامین استان و همکاری همه ارگان های مربوطه است و اوقاف به تنهایی راه به جایی نمی برد.
وی با بیان اینکهفعالیت و هزینه های اوقاف ضابطه مند و قانونمند است گفت: فعالیت ها در سازمان اوقاف بر اساس سیستم هوشمند ...
[ مشاهده متن کامل بقاع جعلی گیلان شناسایی شدند در خبرگزاری شبستان ]اخبار پیشنهادی:




بقاع جعلی گیلان شناسایی شدند






دوشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن