تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821173375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلایل گرانی گوشت | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی، بازگشت زائران از کربلا، و بارش‌های اخیر را مهمترین دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که طی روزهای آینده بازار به وضعیت تعادل و ثبات برسد.

به گزارش تراز ، علی‌اصغر ملکی گفت:‌ افزایش قیمت گوشت قرمز از هفته گذشته شروع شد؛ ‌به طوری که هر کیلوگرم گوشت گوسفندی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان با افزایش قیمت روبرو شد.

به گفته وی، در حال حاضر هر کیلوگرم شقه گوسفندی بدون دنبه ۳۲ تا ۳۳ هزار تومان به دست مغازه‌دار می‌رسد که با احتساب ۱۲ درصد سود فروشندگان بین ۳۶ تا ۳۷ هزار تومان در مغازه‌های سطح شهر فروخته می‌شود و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی درباره مهمترین دلایل افزایش گوشت قرمز عنوان کرد: حدود دو میلیون نفر زائر به کربلا سفر کردند و پس از بازگشت، ذبح‌های زیادی خارج از شبکه توزیع صورت گرفته است. از طرف دیگر بارش‌هایی که هفته‌های گذشته داشتیم مشکلاتی را در وضعیت حمل و نقل به وجود آورد که در بالا رفتن قیمت گوشت قرمز تا حدودی تاثیرگذار بوده است.

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی ادامه داد: از سوی دیگر با نزدیک شدن به پایان سال، دام‌هایی که برای مصرف در سال ۱۳۹۵ پیش‌بینی شده بود در حال تمام شدن هستند که همین کم شدن میزان دام‌ها در وضعیت قیمت‌ها تاثیرگذار است. ‌همچنین بالا رفتن نرخ دلار باعث شده که امکان قاچاق دام برای عده‌ای فراهم شود و در این شرایط انگیزه برای قاچاق بالا رفته است. این موارد جزو موارد اصلی بالا رفتن قیمت گوشت قرمز به حساب می آید.

ملکی ضمن پیش‌بینی قیمت گوشت قرمز در روزها و هفته‌های آینده گفت: نظر ما به عنوان اتحادیه، موافق افزایش قیمت گوشت قرمز نیست و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده قیمت‌ها به سمت متعادل شدن پیش رود و و واردات گوشت‌ قرمز از کشورهای آسیا می‌تواند به کاهش قیمت گوشت منجر شود و با این روند بازار به ثبات خواهد رسید.


منبع: ایسنا

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 15 آذر 1395 - 14:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن