تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816156602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصولگرایان بر سر قالیباف به جمع بندی نرسیده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در مورد قطعیت اجماع اصولگرایان و کاندیداتوری قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: فعالیت‌های اصولگرایان تا به حال به این معنا نبوده است که قطعا در مورد آقای قالیباف به جمع بندی رسیده باشیم اما امیدواریم پس از بررسی‌های لازم بتوانیم کاندیدای نهایی واحدی برای اصولگرایان معرفی کنیم.

 محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسی که عصر امروز یک شنبه در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) برگزار شد، در پاسخ به سوالی در مورد نظر اصولگرایان برای معرفی قالیباف به عنوان کاندید واحد گفت: اصولگرایان هنوز به نظر نهایی نرسیدند امابه طور کل اعتقاد من این است کاندیداهایی که قبلا به صحنه آمدند و خود را در معرض آزمایش قرار دادند و وضعشان مشخص شده است. دیگر نامزدی‌شان تکرار نشود. البته این موضوع در مورد آقای قالیباف فرق می‌کند.

وی با اشاره به این که میزان رای آقای قالیباف در انتخابات سال 84 و 92 بعد از فرد منتخب بوده است تصریح کرد: به نظر می‌رسد آقای قالیباف یکی از مصادیقی باشند که نامزدی‌شان برای انتخابات ریاست جمهوری باز هم قابل بررسی است.

باهنر با بیان این که اصولگرایان دو شاخصه‌ی مهم کارآمدی و امکان جلب و جذب آراء را برای معرفی کاندیدای  واحد مد نظر دارند، افزود: اگر کسی هر دوی این پارامترها را داشته باشد کاندید نهایی اصولگرایان خواهد بود.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین، در مورد سخنگوی اصولگرایان برای اعلام مواضع این جریان در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: اول باید در جریان اصولگرایی به انسجام و وحدت دست یابیم و تصمیمات لازم اتخاذ شود تا سپس در مورد سخنگو تصمیم گیری شود.

باهنر با بیان این که هنوز ساختار نهایی برای رفتن به سمت انتخابات ریاست جمهروی در جریان اصولگرایی نهایی نشده است افزود: فعلا به طور مثال آقای مصباح از طرف جامعه روحانیت اعلام موضع می‌کنند و گاهی نیز آقایان حداد و افراد دیگری از سوی جبهه پایداری و جبهه پیروان مسائلی را مطرح می‌کنند که هیچ کدام از این نظرات نظر اجماعی جریان اصولگرایی نیست.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه وقتی ساختار نهایی انتخاباتی در جریان اصولگرایی شکل گیرد علنی خواهد شد، تصریح کرد: پس از شکل گیری ساختارنهایی ریاست شورا و سخنگو مشخص می‌شود  و ان‌شاء الله در نهایت به کاندیدا واحد نیز برسیم.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در مورد سرتیم اصولگرایان برای انتخابات پیش رو گفت: اینجا سر و ته خیلی مهم نیست، و آنچه اهمیت دارد این است که همه جریانات اصولگرایی در یک دایره نزدیک هم باشند و هیچ کدام احساس نکنند که خارج از گود هستند و در نهایت نظر جمع اعلام شود. پس آنچه اهمیت دارد شکل گیری اجماع در بین اصولگرایان است.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ سوالی درباره زمان برگزاری نشست جامعه روحانیت با تشکل‌های اصولگرا، گفت:‌ این را باید سخنگوی جامعه روحانیت بازگو کند اما من مطلعم که قرار بود جامعه روحانیت، افراد حقیقی و حقوقی اصولگرای موثر را احصاء و دعوت کند تا آنهایی که محوریت جامعه روحانیت را قبول دارند را سازمان دهی کنند، اما بعدا خودشان به این نتیجه رسیدند که ابتدا با گروه‌ها و افراد مختلف اصولگرا جلسات جداگانه داشته باشند و بحث‌های خود را ابتدا آنجا مطرح کنند تا دعوت نهایی آن‌ها با پاسخ قاطع، ‌مثبت و فراگیری مواجه شود. در این راستا جبهه پیروان با جامعه روحانیت، کمیته سیاسی و دبیر کل این تشکل جلسه داشته است و اطلاع هم دارم این نشست‌ها با سایر گروه‌ها برگزار شده است تا زمینه دعوت فراگیر از اصولگرایان آماده شود.

باهنر در پاسخ به این پرسش که چه اقدامی باید برای مقابله با تمدید تحریم‌ها از سوی آمریکا انجام شود، اظهار کرد: در طول مذاکرات رهبری مدام تذکر می دادند که آمریکا قابل اعتماد نیست و آن‌ها یا تعهدی نمی کنند یا اگر تعهدی کنند آن را امضا نکرده یا اگر آن را امضا کنند بدعهدی می‌کند. ما با این آگاهی مذاکرات را شروع کردیم و دقت‌های لازم را توسط تیم مذاکره کننده انجام شد البته شاید این دقت‌ها کافی نبود و لازم بود جاهایی سریعتر و محکمتر مذاکره انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون در دوره اجرای برجام با بدعهدی و دبه کردن طرف مقابل مواجهیم که در راس آن‌ها آمریکا قرار دارد. اقدامات آمریکا هم با روح برجام مغایرت دارد و هم با مواد برجام. دولت و مجلس موظف‌اند متناسب با اقدامات طرف مقابل عمل کنند مثلا الان می‌توانیم تعداد سانتریفیوژها را بالا ببریم یا نسلشان را تقویت کنیم. یا بلافاصله سرعت تحقیق در نسل‌های جدید سانتریفیوژها را افزایش دهیم یا سانتریفیوژهای قبلی را به حرکت در آوریم.

این فعال سیاسی افزود: ما اولین کسی نیستیم که برجام را پاره می‌کنیم اما اگر آن‌ها خاصیت وجودی برجام را از بین ببرند ما با سرعت هر چه تمام‌تر به شرایط قبل برجام بر می‌گردیم. این برگشت هیچ وقت از روی میز خود بر نمی‌داریم. ما صدها کار می توانیم بکنیم تا پاسخ مناسبی به این اقدام نمایندگان آمریکا بدهیم. اوباما نباید به بهانه اینکه وتواش باطل می‌شود مصوبه کنگره را امضا کند. تیم ناظر بر صحت عملکرد برجام در شورای عالی امنیت ملی باید موارد نقض برجام را احصاء کرده و در مقابل اقدام آن‌ها اقدام متقابلی انجام دهد.

باهنر در بخش دیگری از این نشست خبری در پاسخ به سوال در خصوص فعالیت جنبش دانشجویی گفت:‌ ما همواره چه پیش از انقلاب چه بعد از انقلاب و دوران جنگ تحمیلی وامدار جنبش دانشجویی هستیم. آمار شهدای دانشجو بسیار قابل افتخار است. دانشجو به دلیل خاستگاه ویژه خود هنوز به پست و مقام و این سو و آن سو دلبستگی ندارد. البته در برخی برهه ها تلاش شد که خاستگاه سیاسی نباشد که این ظلم به کشور است.

وی خاطر نشان کرد: نباید دانشجو را به بهانه مختلف از جمله بهانه انضباطی از سیاست دور کرد. رهبری هم فرموده‌اند خدا لعنت کند کسی را که دانشجو را از فعالیت سیاسی دور کند. اکنون عده و عده دانشجویان زیاد است و با یک حرکت کوچک می‌توانند در افکار عمومی تاثیرگذارباشند. دانشجو باید فعال و بصیر و پرتلاش باشد و هشدارهای لازم را به مسئولان داده و راه انقلابی را ادامه دهد.




۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن