تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816599252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي مقابله با بدعهدي امريكا در اجراي برجام


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: براي مقابله با بدعهدي امريكا در اجراي برجام
رئيس كميته هسته‌اي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، از تدوين طرح دوفوريتي براي مقابله با بدعهدي امريكايي‌ها در اجراي برجام خبرداد.
رئيس كميته هسته‌اي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، از تدوين طرح دوفوريتي براي مقابله با بدعهدي امريكايي‌ها در اجراي برجام خبرداد.
مجتبي ذوالنوري در گفت وگو با خانه ملت، در واكنش به تمديد قانون تحريم‌هاي 10 ساله عليه ايران در سناي امريكا، گفت: قانون «ISA» در واقع اصلاح شده قانون داماتو در سال 1996 در ايالات متحده است كه اين قانون در مجلس نمايندگان و سناي امريكا در دوران رياست جمهوري كلينتون به تصويب رسيد، البته در گام نخست عنوان اين قانون «ILSA» بود و تحريم‌هاي 10 ساله براي دو كشور ايران و ليبي عملياتي شد.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: از طرف ديگر در سال 2006 قانون «ILSA» مورد اصلاح قرار گرفت و كشور ليبي از اين تحريم‌ها حذف شد و مدت اعتبار اجرايي آن تا سال 2016 بود.
وي با بيان اينكه تمديد قانون «ISA» مغاير با توافق هسته‌اي است، افزود: براساس بند 26 اين توافق، امريكا نبايد تحريم‌هاي گذشته را تمديد كند و تحريم‌هاي هسته‌اي به كلي برداشته خواهد شد، همچنين در ضميمه 2 برجام به صراحت نوع تحريم‌هايي كه بايد از سوي ايالات متحده برداشته شود ذكر شده است، از اين رو تمديد تحريم‌ها به معناي وضع تحريم‌هاي جديد عليه ايران است.
ذوالنوري ادامه داد: تمديد قانون «ISA» خلاف نص صريح برجام است، زيرا توافق هسته‌اي مانند يك معامله است و جمهوري اسلامي به تمام تعهدات خود در اين راستا عمل كرده است، اما طرف مقابل با عدم لغو تحريم‌ها عملاً اين توافق را نقض كرده است، بنابراين دولت جمهوري اسلامي بايد نسبت به اين مسئله اقدام متقابل صورت دهد. اين نماينده مردم در مجلس دهم، بر تدوين طرح دوفوريتي براي مقابله با بدعهدي امريكايي‌ها در اجراي برجام تأكيد كرد و گفت: اين طرح امروز با امضاي نمايندگان به هيئت رئيسه تحويل داده مي‌شود كه بر اساس آن دولت ملزم به اجرايي كردن قانون اقدام متقابل و متناسب دولت در اجراي برجام شده، همچنين دولت مكلف است تحريم‌هاي برجامي را كاملاً ناديده گرفته و در جهت توسعه فناوري هسته‌اي بر اساس NPT اقدام كند. رئيس كميته هسته‌اي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، ادامه داد: افزايش درصد غني‌سازي به ميزان مورد نظر كشور، افزايش سانتريفيوژهاي منصوب و پيشرفته براي افزايش ميزان غني‌سازي و پايبند نبودن به ذخيره‌سازي اورانيوم تا 300 كيلو، افزايش ذخاير آب سنگين به ميزان مورد نياز كشور و برگرداندن راكتور آب سنگين اراك به حالت قبلي بخشي از محورهاي اين حوزه است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن