تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817120797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر استاندار مازندران از فعالیت های تبلیغات اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شد؛
تقدیر استاندار مازندران از فعالیت های تبلیغات اسلامی

نشست خبری ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران


شناسهٔ خبر: 3839651 - شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
استانها > مازندران

.jwplayer{ display: inline-block; } ساری - استاندار مازندران از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ساماندهی هیئت های مذهبی و بهره گیری از ظرفیت ها تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار عصر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران، که در دفتر آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و با دستور کار بررسی وضعیت سایت های مجازی مازندران برگزار شد،   اظهار کرد: بیش از چهار هزار هیئت مذهبی در استان وجود دارد و امسال۳۰۰هیئت از استان در مراسم عزاداری  ایام سوگواری پایان صفر در  مشهد مقدس حضور داشتند. وی در ادامه ضمن قدردانی از مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: با وجود بسیاری از ظرفیت های حوزه فرهنگ متاسفانه تاکنون از این ظرفیت ها استفاده بهینه ای نشده است لازم است برای کاهش مشکلات و آسیب های فضاهای مجازی از شخصیت های مذهبی و فرهنگی استان استفاده شود. استاندار مازندران، با اشاره به اینکه دستگاه های متولی فرهنگ متاسفانه در تولید محتوا نقشی خاصی ندارند، گفت: باید در این زمینه شخصیت های فرهنگی و دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند زیرا جای خالی آنها را کسانی خواهند گرفت که با فرهنگ ما بیگانه هستند و مشکلاتی برای جامعه به وجود خواهند آورد. فلاح جلودار، با اشاره به آسیب های ناشی محتوای سایت های غیرمجاز بر لزوم تبیین اقدامات  شورای عالی فضای مجازی در سطح استان مازندران در این خصوص تاکید کرد و گفت: باید مدیریت فضای مجازی و نحوه استفاده از این تکنولوژی مورد توجه قرار گیرد.

وی، در ادامه با تاکید بر توجه به صدور مجوز برای سایت ها ی خبری و تبلیغاتی و رسیدگی به شکایات این حوزه  افزود: اینکه چه کسی صدور مجوز را بر عهده دارد و چه دستگاهی مرجع پیگیری  به شکایات حوزه جرائم اینترنتی و فضاهای مجازی است از موضوعاتی مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. استاندار مازندران،   بر لزوم تشکیل کمیته فضای مجازی ذیل شورای فرهنگ عمومی در استان تاکید کرد و افزود: برای بیان اهمیت موضوع لازم است در حوزه بررسی آسیب های فضاهای مجازی و ارائه راهکارهای مناسب ماموریتی برای دستگاه های فرهنگی استان تعریف شود.  
 
فلاح با بیان اینکه مشکلات استفاده از فضای مجازی در مازندران و عدم پیگیری جدی جرائم این حوزه، افزود: اعضای شورای فرهنگ عمومی استان باید پاسخگوی مطالبات مردم در این حوزه باشند.

وی، ابراز داشت: زیر ساخت های لازم برای استفاده از فضاهای مجازی توسط مخابرات ایجاد می شود و در عین حال کاربران در این بخش رها می شوند که لازم است قوانینی برای استفاده درست از این تکنولوژی وضع شود.

فلاح در پایان سخنان خود، گفت:  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این حوزه، نمی توانیم نسبت به مشکلات ناشی از فضاهای مجازی  غفلت کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن