تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بابل: استاندار مازندران مدیرکل شایسته‌ای برای راه و شهرسازی استان انتخاب کند/ برجام بعد از یک سال نتیجه قابل ذکری نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بابل:استاندار مازندران مدیرکل شایسته‌ای برای راه و شهرسازی استان انتخاب کند/ برجام بعد از یک سال نتیجه قابل ذکری نداشته است
خبرگزاری فارس: استاندار مازندران مدیرکل شایسته‌ای برای راه و شهرسازی استان انتخاب کند/ برجام بعد از یک سال نتیجه قابل ذکری نداشته است
امام جمعه بابل با انتقاد ار عملکرد ضعیف مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: استاندار مازندران مدیرکل شایسته‌ای برای راه و شهرسازی استان انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابل اظهار کرد: جاده مسیر شیخ موسی بابل که هر ساله مردم برای مراسم این عارف بزرگ حضور می‌یابند بوی مرگ و خون می‌دهد و هر ساله شاهد کشته و مصدوم شدن تعداد زیادی از مردم مظلوم شهرستان بابل هستیم.

وی افزود: ظاهراً اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران در نقشه جغرافیای خود چیزی به نام شهرستان بابل ندارد و ظاهراً خوب نمی‌فهمند و نگاه نمی‌کنند شهرستانی به نام بابل هم وجود دارد.

امام جمعه بابل تصریح کرد: تا کی باید شاهد مشکلات عدیده در مسیر جاده‌ها چه بین بخشی، بین شهری و مجموعه شهرستان باشیم، با وجود تذکرات مستمر هنوز کمربندی جنوبی ما بعد از 15 سال انجام نشده است، شاهد تغییر دولت بعد دولت و وعده پشت وعده هستیم اما جز وعده دروغ نصیب مردم ما نشده است تا کی می‌خواهید این گونه برخورد شود، چرا به امور مردم رسیدگی نمی‌شود، چقدر مردم باید تلفات بدهند تا چشم شما باز شود و بفهمید جایی هم در مسیر جغرافیایی مازندران وجود دارد به نام فیروزجاه که نیازمند کمک هستند.

وی خاطرنشان کرد: جاده مسیر فرو ریخته و جان مردم در خطر است اما شما جز بله و چشم دروغ تحویل مردم نمی‌دهید و این زشت‌ترین حرکتی است که نسبت به ولی نعمتان خود دارید.

روحانی یادآور شد: چرا شهرستان‌های دیگر که همین شرایط را داشتند مشکلات آنها حل شد ولی شهرستان بابل به فراموشی سپرده شد، اگر مدیرکل راه و شهرسازی لیاقت این مسؤولیت را ندارد از استاندار مازندران تقاضا داریم وی را برکنار کرده و فرد شایسته‌ای جایگزین کند که دلش به حال مردم بسوزد، والله ما دیگر قدرت پاسخگویی به این مردم مظلوم را در قبال کوتاهی نداریم.

این مسؤول همچنین با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز عفاف و حجاب در بابل افزود: این افراد سعی دارند مظلومیت حجاب در جامعه را فریاد بزنند و از مسؤولان تقاضای توجه بیشتر به این حوزه داشته باشند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در شورای عالی فرهنگی دستور بررسی مسأله حجاب را داد که ثمره همین فریادها بود اما ای کاش این اقدام ارزشمند زودتر انجام می‌شد تا این فرمان هم زودتر صادر می‌شد، مردم در این حضور از رئیس جمهور انتظار دارند مسأله حجاب و عفاف اولویت همه مسائل بداند و قانون حجاب و عفاف در جامعه به نحو شایسته پیاده شود و نگذارد این قانون که از سال 73 تاکنون به زمین مانده با بی‌اعتنایی دستگاه‌های متولی مواجه شود.

وی ادامه داد: ما با هزینه سنگین 12 هزار سانتریفیوژ را از مدار خارج کردیم، تحقیق و توسعه مرکز فوردو را متوقف کردیم، 9 هزار و 700 کیلو جامعه به نحو شایسته پیاده شود و نگذارد این قانون که از سال 73 تاکنون به زمین مانده با بی‌اعتنایی دستگاه‌های متولی مواجه شود. روحانی تصریح کرد: انتظار داریم دستور رئیس جمهور صرف یک دستور نبوده بلکه با پیگیری مداوم به اجرا درآید و ما شاهد اجرای آن به شکل ملموس در کشور باشیم. این مسؤول با اشاره به 26 تیر ماه سالروز تشکیل شورای نگهبان اضافه کرد: شورای نگهبان کمتر نهادی در کشور است که این همه برکات داشته است، گرچه عده ای ممکن است او را حاشیه‌ای بنگارند ولی نهادی است که در گلوگاه نظام بر مهم‌ترین سنگر قرار گرفته تا اسلامیت نظام را به مراقبت بنشیند و نگذارد حکمی از مجلس شورای اسلامی بگذرد و مورد توجه قرار نگیرد. امام جمعه بابل اظهار کرد: نظارت بر امر انتخابات چه ریاست جمهوری و چه مجلس شورای اسلامی از دیگر وظایف این نهاد تاثیرگذار است تا کسانی که سنگربانان این کشور در سنگر بزرگ نظام اسلامی می‌شوند افراد شایسته و منطبق با نظام اسلامی باشند و جای تشکر دارد که فردی که انتخاب می شود بعد از انتخاب نیز مورد رصد این شورا واقع شده و قاطعانه با فردی که رفتار جاهلانه دارد برخورد نموده و مانع ورود او به مجلس شورای اسلامی می شود که اخیرا شاهد بودیم. وی ادامه داد: عده‌ای سعی دارند این خدمات ارزنده شورای نگهبان را زیر سؤال ببرند معلوم می‌شود اینها در این عرصه ها میلنگند و یا خواهان اسلامیت نظام نیستند و یا می‌خواهند از زیر بعضی مواد و اصول قانون اساسی بگریزند و یا نیت دیگری دارند اما کسانی که صادقانه می‌اندیشند هیچگاه با شورای نگهبان زاویه پیدا نمی‌کنند بلکه قدردان این نهاد هستند. روحانی اضافه کرد: بعد از 22 ماه بررسی و چهار ماه جلسه پیچیده‌ای که پی در پی انجام شد منجر به برنامه برجام شد الان یک سال گذشته است اما نتیجه خاصی ندیده‌ایم. وی افزود: بعد از یک سال رئیس بانک مرکزی می‌گوید از ابتدا تا به امروز نه تنها یک دلار از پول بلوکه شده به ما برگشت داده نشد بلکه مقداری که آزاد شد به راحتی 2 میلیارد دلار از اموال دولت ما را ظالمانه به غارتگری پرداختند.

این مسؤول گفت: البته به تعبیر رهبر معظم انقلاب تنها حاصل آن کسب تجربه‌ای بود که هزینه سنگینی برایش پرداخته شد، امروز نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه تحریم‌های جدیدی را اجرا کردند، و الان در صدد هستند بر مسأله موشکی ایران تمرکز کنند ولی دیگر اجازه چنین کاری را به آنها نخواهیم داد گرچه تمرکز به مسأله حقوق بشر، مقاومت در منطقه خاورمیانه و ... نظام نیز مورد توجه آنهاست.

وی به حادثه کشتار مردم فرانسه در روز ملی فرانسه اشاره کرد و افزود: این بادی بود که دولت فرانسه کاشت و طوفان درو کرد.

امام جمعه بابل تصریح کرد: دولت فرانسه با حمایت از تروریست‌ها و منافقان از جمله مریم رجوی خبیث که عامل شهادت 17 هزار نفر از جوانان نظام اسلامی شد به همراه سفیر عربستان در آمریکا و عامل جریان 11 سپتامبر و پدرخوانده گروهک‌های تروریستی است با حضور افراد بیچاره‌ای از روسای پس مانده جهان عرب که با دعوت و تطمیع پول سعی کردند لعاب به چهره آنها بزنند امروز دامنگیر خود دولت فرانسه شد تا درس پس دهند.

انتهای پیام/86009/ن40

95/04/25 :: 17:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن