تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غلامی: جوان و کم تجربه بودیم :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: غلامی: جوان و کم تجربه بودیم
عارف غلامی بازیکن جوان تیم سپاهان می گوید که بازی دادن به جوانان هم تبعات خوب دارد و هم برخی مشکلات را به همراه می آورد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  عارف غلامی یکی از بازیکنان تیم جوانان ایران بود که به عنوان دفاع وسط برای تیم ملی جوانان به میدان رفت و موفق شد همراه این تیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2017 را کسب کند. غلامی در حال حاضر در تیم سپاهان حضور دارد و در دیدار مقابل ماشین گسترش فولاد تبریز برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس برای این تیم به میدان رفت.
غلامی در مورد دیدار برابر گسترش فولاد تبریز که با شکست 2 بر 1 سپاهان مقابل میزبان خود که با بازی عارف غلامی برای اولین بار همراه شد، به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: از چهار بازی گذشته قرار بود که بازی کنم ولی مصدومیت جزیی اجازه نداد که در ترکیب باشم. این مدت در اردو بودم و قبل از بازی با اراک رسیدم و به دلیل خستگی نتوانستم بازی کنم.
وی در مورد گل اول که روی پاس او به حاج صفی به ثمر رسید ادامه داد: خیلی موقعیت های زیادی در بازی ایجاد شد. نیمه دوم احساسی شده بودیم چون برای کسب سه امتیاز به تبریز رفته بودیم. تیم جوانی هستیم و در خط دفاعی هم در این بازی بازیکنان جوان و کم تجربه بودند. بازی دادن به جوانان این مشکلات هم خوبی دارد و هم بدی. فکر می کنم در ادامه فصل با تغییراتی که قرار است اتفاق بیفتد، می توانیم نتایج بهتری بگیریم. خدا راشکر چند پاس دادم که یکی از آن ها گل شد.
عارف غلامی در مورد اردوهای تیم ملی جوانان برای حضور در جام جهانی گفت: دیگر اردویی در داخل کشور نداریم و قرار است با برنامه ریزی های انجام شده بیشتر در اردوهای برون مرزی باشیم تا برای جام جهانی که بعد از پایان لیگ برتر آغاز می شود، آماده شویم.

14:53  1395/09/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن