تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند ۸ نفره سرقت مسلحانه در ایرانشهر منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
باند ۸ نفره سرقت مسلحانه در ایرانشهر منهدم شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری اعضا و انهدام باند ۸ نفره سرقت مسلحانه به نام "عبدلی" و کشف ۲۸ فقره سرقت در این زمینه در سطح شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان ، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان ، دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از مدت ها کار اطلاعاتی و پس از هماهنگی لازم با مراجع قضایی، در اقدامی غافلگیرانه سارقان را به همراه سرکرده باند به نام "الف- ج" در حالی که در منزلی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ایرانشهر مخفی شده بودند، دستگیر کرده و تعداد دو قبضه سلاح نیز از این باند کشف کردند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به اینکه سارقان این باند معروف به باند "عبدلی"، به 28 فقره سرقت در ایرانشهر و بخش های اطراف این شهرستان اعتراف کردند، بیان کرد: اعضای این باند به 13 فقره سرقت مسلحانه و 15 فقره سرقت به عنف اعتراف کردند.
وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
کشف زمین خواری یک میلیارد ریالی در ایرانشهر
دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر این که یکی از اهالی یکی از روستاهای ایرانشهر اقدام به زمین خواری و تصرف اراضی ملی کرده، ماموران پلیس آگاهی شهرستان پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: با تحقیق و بررسی های انجام شده توسط ماموران و با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان، مشخص شد زمینی به مساحت 4 هکتار از اراضی ملی و دولتی توسط یک نفر به صورت غیرقانونی مورد تصرف قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این فرد 4 هکتار از اراضی ملی را که ارزش ریالی آن یک میلیارد ریال است، تصرف کرده و با حفر چاه آب و موتورخانه، به مدت چند سال در آن کار کشاورزی انجام داده است.
اهدای ...
[ مشاهده متن کامل باند ۸ نفره سرقت مسلحانه در ایرانشهر منهدم شد در خبرگزاری تسنیم ]اخبار پیشنهادی:




باند ۸ نفره سرقت مسلحانه در ایرانشهر منهدم شد






شنبه ، ۱۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tn.ai]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن