تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج اقامه نماز؛ اصلی ترین وظیفه حکومت اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه فعالیت های قرآنی: رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز، گفت: باید تلاش کنیم اقامه نماز در جامعه نهادینه شود زیرا اصلی ترین وظیفه حکومت اسلامی، اقامه نماز است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبرموسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: برپایی نماز به ویژه نماز جماعت در جامعه و دستگاه های دولتی در ترویج، حفظ و مراقبت از این فرهنگ غنی موثر و زمینه ساز سعادت جوامع اسلامی است.
وی بر لزوم و اهمیت ترویج فرهنگ نماز و به خصوص برپایی نماز جماعت در جامعه تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم اقامه نماز در جامعه نهادینه شود زیرا اصلی ترین وظیفه حکومت اسلامی اقامه نماز است.
این مسئول بیان کرد: نماز تنها تکلیفی است که هیچگاه از عهده انسان ساقط نمی شود و به اندازه ای اهمیت دارد که امام حسین(ع) در ظهر عاشورا این فریضه و واجب دینی را به جای آورد.
موسوی در ادامه به تلاش برای گسترش و نهادینه کردن ارزش های فرهنگی و اصول و آموزه های اسلامی و مذهبی در سطح جامعه، اشاره کرد و گفت: این موضوع به طور طبیعی عامل تضمین سلامت اخلاقی و رفتاری و کاهش میزان گرایش افراد به سمت بزه و جرم خواهد شد.
رئیس ستاد اقامه نماز البرز با تاکید بر لزوم اقامه به موقع نماز جماعت در ادارات با شرکت مسئولان ابرازکرد: جلسات و برنامه های دستگاه های دولتی نباید با وقت برگزاری نماز جماعت تداخل داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اجلاس نماز در البرز اشاره و بیان کرد: این مهم فرصتی مناسب برای ترویج معارف اسلامی است لذا مسئولان باید فضای معنوی لازم را در سراسر استان حاکم کنند تا این اجلاس به بهترین نحو در البرز برگزارشود.
این مسئول در پایان گفت: یقینا میزبانی این اجلاس معنوی، برکات بسیاری برای استان خواهد داشت، به شرط آنکه با برنامه ریزی مناسب بتوانیم از این ...
[ مشاهده متن کامل ترویج اقامه نماز؛ اصلی ترین وظیفه حکومت اسلامی در خبرگزاری قرآنی ایران ]اخبار پیشنهادی:





شنبه ، ۱۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن