تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برداشت گاز از پارس جنوبی به 515 میلیون مترمکعب می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خلیج فارس:
برداشت گاز از پارس جنوبی به 515 میلیون مترمکعب می رسد

خلیج فارس: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به افزایش ظرفیت برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی به بیش از ٤٧٠ میلیون متر مکعب در روز گفت: تا پایان آذرماه برداشت گاز از این میدان به 515 میلیون متر مکعب در روز افزایش می یابد.
به گزارش «خلیج فارس» به نقل از ایرنا؛ محمد مشکین فام در بازدید از سکوی فاز یک پارس جنوبی اعلام کرد: درحال حاضر 62 درصد از نیاز مصرفی کشور توسط منابع گازی این میدان تامین می شود.
وی به آغاز تولید گاز از سکوهای 21 و ١٨بی تا پایان آذر ماه اشاره کرد و گفت: با برداشت گاز از این دو سکو، ظرفیت تولید گاز کشور از میدان مشترک پارس جنوبی تا پایان آذرماه امسال به 515 میلیون متر مکعب در روز می رسد.
مشکین فام اضافه کرد:در مدت 3 سال آینده تعداد سکوهای تحت راهبری عملیات تولید شرکت نفت وگاز پارس به 40 عرشه خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: تلاش می کنیم با ارزیابی توانمندی های بخش عملیات تولید و با نگاه به افق های پیش رو، برنامه های مدیریتی و اجرایی متناسب با شرایط کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را به منظور ارتقای سطح فعالیت های عملیاتی پیاده سازی کرده و این 40 سکو را از راه شناخت دقیق شرایط فنی و تخصصی از جمله تعمیرات، نگهداشت تاسیسات و پشتیبانی عملیات، مدیریت کنیم.
مشکین فام ،تمامی مراحل طراحی، ساخت و اجرا، بارگیری و حمل، راه اندازی و بهره برداری از سکوهای دریایی را کاری پیچیده و تخصص محور توصیف کرد و افزود: اینکه امسال 5 سکو از سوی متخصصان داخلی اجرا شده را نباید کار کوچکی تلقی کرد، چرا که ساخت هرکدام از این سکوها پروژه ای بزرگ ، زمانبر و هزینه بر بوده و نقشی تاثیرگذار بر صنعت نفت و اقتصاد ملی ...
[ مشاهده متن کامل برداشت گاز از پارس جنوبی به 515 میلیون مترمکعب می رسد در پایگاه خبری خلیج فارس ]اخبار پیشنهادی:




برداشت گاز از پارس جنوبی به 515 میلیون مترمکعب می رسد






شنبه ، ۱۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خلیج فارس]
[مشاهده در: www.pgnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن