تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821133361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاره‌هاي مستعد درخشش در ال‌كلاسيكو


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ستاره‌هاي مستعد درخشش در ال‌كلاسيكو
صحبت از ال‌كلاسيكو كه مي‌شود همه توجهات به سمت ستاره‌هاي پرتعداد رئال‌مادريد و بارسلونا مي‌رود، دو تيمي كه براي پيروزي در اين ديدار حيثيتي از جان مايه مي‌گذارند.


صحبت از ال‌كلاسيكو كه مي‌شود همه توجهات به سمت ستاره‌هاي پرتعداد رئال‌مادريد و بارسلونا مي‌رود، دو تيمي كه براي پيروزي در اين ديدار حيثيتي از جان مايه مي‌گذارند. در تمامي ال‌كلاسيكوهايي كه تاكنون برگزار شده بازيكناني بوده‌اند كه بيش از سايرين در نتيجه كسب شده نقش داشته‌اند. ديدار امشب نيز قطعاً از اين قاعده مستثني نيست و چند بازيكن بيش از همه براي تيم‌شان مي‌درخشند. مارسلو يكي از همين نفرات است. در شرايطي كه رونالدو و بيل گل‌هاي حساسي براي مادريدي‌ها به ثمر رسانده‌اند مارسلو با توانايي‌هايي كه دارد امشب مي‌تواند مهره كليدي زيدان در خط دفاع رئال باشد. به‌علاوه اينكه قدرت تهاجمي او را نيز نمي‌توان ناديده گرفت و شايد او بتواند شبي سخت را براي مدافعان بارسا رقم بزند. لوكا مودريچ همان هافبكي است كه روحيه تهاجمي دارد، اما به وقتش مدافعان قوهاي سفيد را به خوبي پوشش مي‌دهد. مودريچ به بهترين شكل ممكن فشار تيم حريف را تحمل مي‌كند و مهاجمان رئال را در موقعيت گل قرار مي‌دهد. كريم بنزما نيز انگيزه زيادي دارد تا خودش را به عنوان بهترين مهاجم بازي معرفي كند.

بنزما رابطه خوبي با كريس دارد و در صورتي كه در اين بازي حساس پايش به گلزني باز شود ديگر هيچ منتقدي جرئت انتقاد كردن از او را نخواهد داشت. آندره تراشتگن نيز اين فرصت را دارد تا تمام اشتباهاتش در تركيب بارسلونا را جبران كند. سنگربان آبي و اناري‌ها اشتباه مهلكي در بازي با سلتاويگو داشت ولي پيشرفتش نسبت به گذشته خوب بوده و ديگر مثل گذشته ريسك نمي‌كند و دروازه كاتالان‌ها را به خطر نمي‌اندازد. تراشتنگن اين قابليت را دارد كه دروازه بارسا را از هر خطري حفظ كند. در وضعيتي كه ليونل مسي آمادگي سابق را ندارد نيمار بهترين گزينه براي گلزني به رئال محسوب مي‌شود. برخلاف ادعاي لوئيز انريكه، بارسلونا تكيه زيادي بر توانايي‌هاي فردي بازيكنانش دارد. مهاجم برزيلي تا قبل از اين بازي چهار گل براي تيمش در لاليگا زده و پنج پاس گل هم داده است. در حال حاضر نيمار برخلاف مسي فشار زيادي را از سوي هواداران و منتقدان احساس نمي‌كند و اين بهترين فرصت است تا اين بازيكن در ال‌كلاسيكو خودي نشان دهد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن