تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802529839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لک: به حسن زاده تبریک می گوییم/از بازیکنان و هوادارن گیتی پسند تشکر می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لک: به حسن زاده تبریک می گوییم/از بازیکنان و هوادارن گیتی پسند تشکر می کنم
سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: از بازیکنان و هواداران باشگاه گیتی پسند اصفهان که در نیم فصل اول برای این تیم زحمات بسیار کشیدند تشکر میکنم.


رضا لک سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی این تیم در مقابل یاسین پیشرو قم گفت: بازی بسیار سختی بود و همانطور که توقع داشتیم تیم یاسین با برنامه وارد زمین شده بود، شرایط سالن در شهر قم هیمشه بسیار ویژه بوده است و هواداران این تیم همیشه بسیار پر شور و با نشاط بوده اند. در این دیدار ما تعداد زیادی بازیکن محروم داشتیم و با توجه به شیوه دفاعی تیم یاسین پیشرو باید در زمانی که صاحب توپ می شدیم این تیم را از لاک دفاعی خارج می کردیم و خوشبختانه با تلاش بازیکنان خوب تیم توانستیم به خواسته هایمان برسیم و با اختلاف پیروز این دیدار باشیم.

لک با اشاره به انتخاب علی اصغر حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا بیان کرد: باعث خوشحالی که 3 بازیکن ایرانی یعنی علی اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور و فرهاد توکلی 3 نامزد نهایی در این بخش بوده اند و خوشحالی من بیشتر می شود وقتی میبینم دو تن از این بازیکنان در باشگاه گیتی پسند اصفهان مشغول هستند، جا داد که به حسن زاده تبریک بگویم و امیدوارم موفقیت های وی ادامه اشته باشد.

وی در ادامه در خصوص رای کمیته انضباطی برای دیدار هفته گذشته 2 تیم گیتی پسند و حفاری اهواز اظهار داشت: همانطور که مدیران تیم اعلام کرده اند این رای درست نیست و امیدوار هستیم که این رای در کمیته استیناف شکسته شود، به هر حال مسائل فنی در آن دیدار نادیده گرفته شد و داور بازی که قاضی میدان بود تمامی مسائل قانونی را در زمین پیاده کرد و تیم ما با یک بازیکن کمتر به کار خود ادامه داد و همانطور که مشاهده کردید حفاری نتواست از 4 نفره بودم ما استفاده کند و ما توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و در نهایت نیز داور سوت پایان بازی را زد و امتیازات تقسیم شد.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان ادامه داد: من بازهم تکرار می کنم کار علی عابدین اصلا خوب نبود، وی بازیکن جوانی است و یک لحظه متوجه نشده چه عملی را مرتکب شده است و باید این نکته را مد نظر داشته باشید که عابدین تا به حال هیچ کارت زردی در مسابقات لیگ نگرفته است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اعلام آراء کمیته انضابطی 48 ساعت بهد از بازی با حفاری گفت: اتفاقاتی که در لیگ برتر فوتسال ما می افتد باید بهتر مدیریت شود، اگر در بازی هفته گذشته ما با تیم حفاری آراء دیدار این تیم زودتر اعلام می شد بازیکنان تاثیر گذار این تیم به آن دیدار نمی رسیدند و یا در گیری که در ساری رخ داد و تماشگران به داخل زمین آمدند هنوز رای های آن دیدار اعلام نشده است، میدوارم شرایط به گونه ای باشد که حق کسی ضایع نشود.

لک در پایان در مورد برنامه های تیم گیتی پسند برای نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال خاطر نشان کرد: ما در نیم فصل نخست مسابقات رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کردیم و از 13 بازی 11 برد و 2 مساوی حاصل کار ما بود و هیچ شکستی نداشتیم و امیدواریم این روند  در نیم فصل دوم ادامه داشته باشد. ما ابتدا به بازیکنان چند روز استراحت می دهیم البته 7 بازیکن ما باید در اختیار تیم ملی قرار بگیرند که خب این بازیکنان از اردیبهشت ماه بدون ریکاوری و استراحت بوده اند بعد از تمرینات آغاز میکنیم و برگزاری یک اردو را در برنامه داریم. در بخش جذب بازیکن نیز با یک بازیکن ایرانی در حال مذاکره هستیم و یک بازیکن خارجی را زیر نظر داریم.





۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن