تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815255290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام نویسی از افراد مسلح برای خروج از التل در سوریه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:آران نیوز:
نام نویسی از افراد مسلح برای خروج از التل در سوریه آغاز شد

در پی شکست های اخیر تروریست ها در استان حلب و شهرهای شمالی دمشق، دولت سوریه نام نویسی از افراد مسلح برای خروج از شهرک التل در شمال پایتخت سوریه را آغاز کرد.
آران نیوز:یک منبع آگاه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد که پس از چند مرحله گفت و گو میان نمایندگان گروه های مسلح و دولت سوریه، دمشق موافقت کرد که تروریست ها از شهرک التل به هر مقصدی که می خواهند، خارج شوند.
وی افزود: نام نویسی از افرادی که مایل به خروج هستند روز سه شنبه در مرکز جدید فرهنگی شهرک التل آغاز شد.
رسانه های نزدیک به گروه های تروریستی نیز دیروز /دوشنبه/ از دستیابی به توافق اولیه با دولت سوریه برای خروج از شهرک التل خبر داده بودند.
شورای هماهنگی گروه های تروریستی در این شهرک نیز در صفحه فیسبوک خود، خبر توافق ابتدایی برای مصالحه با دولت سوریه را تایید کرد.
براساس این توافق، تروریست های حاضر در شهرک التل می توانند با سلاح شخصی خود به هر مقصدی که می خواهند خارج شوند اما باید سلاح های سنگین خود را به ارتش سوریه تحویل دهند.
همچنین زنان یا مردان تحت پیگرد نیز می توانند با تسلیم شدن و عادی سازی وضعیت خود به زندگی طبیعی بازگردند.
به سربازان فراری این شهرک نیز 6 ماه فرصت داده شده که بهمحل خدمت خود بازگشته یا از سوریه خارج شوند و در غیر این صورت با آن ها نیز مانند افراد مسلح مخالف رفتار خواهد شد.
قرار است مسیر شهرک التل و شهرک منین به طور کامل بازگشایی شود، اما ارتش و نیروهای امنیتی سوریه وارد شهر نشوند مگر با حضور کمیته 200 نفره که توسط ساکنان شهر انتخاب می شوند و زیر نظر دستگاه های امنیتی سوریه فعالیت می کنند.
دو روز پیش و پس از برگزاری نماز جمعه، ساکنان شهرک التل در شمال پایتخت سوریه با برگزاری تظاهرات و تجمع اعتراضی خواستار پیوستن تروریست های حاضر در این شهرک به روند آشتی شدند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات با ...
[ مشاهده متن کامل نام نویسی از افراد مسلح برای خروج از التل در سوریه آغاز شد در خبرگزاری آران ]اخبار پیشنهادی:




نام نویسی از افراد مسلح برای خروج از التل در سوریه آغاز شد






پنجشنبه ، ۱۱آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آران نیوز]
[مشاهده در: www.fa.arannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن