تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816980956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورینیو:‌خوشحالیِ واقعی یعنی پیروزی وعملکرد عالی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: طرفداری: در دور یک هشتم نهایی رقابت های لیگ کاپ انگلستان (EFL Cup)، دو تیم منچستریونایتد و وست هم یونایتد در اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در پایان تیم سرخ پوش شهر منچستر بود که با درخشش بازیکنانی نظیر هنریک مخیتاریان، آنتونی مارسیال، وین رونی و زلاتان ابراهیموویچ موفق به کسب پیروزی 1-4 مقابل حریف لندنی شد.


به گزارش سایت M.E.N، هنریک مخیتاریان که پس از مدت ها دوری از ترکیب منچستریونایتد، در دو بازی اخیر این تیم مقابل فاینورد (در لیگ اروپا) و وست هم (در لیگ برتر) فرصت بازی کردن را پیدا کرده بود، در این بازی از ابتدا برای شیاطین سرخ به میدان رفت و با ارائه یک عملکرد بسیار خوب، 2 پاس گل را برای هم تیمی هایش فراهم کرد. پس از پایان بازی، ژوزه مورینیو که از عملکرد هافبک ارمنستانی اش رضایت داشت، درباره وی بیان کرد:


خب من بسیار خوشحال هستم، چون مخیتاریان امروز در مقابل یک تیم لیگ برتری، با ویژگی ها و خصوصیات یک تیم لیگ برتری، بازی می کرد و این به طور واضحی نشان دهنده پیشرفت او است؛ زیرا ما پس از عملکرد خوب او در مقابل فاینورد می توانستیم فکر کنیم مخیتاریان این عملکرد خوب را در مقابل شیوه متفاوتی از فوتبال ارائه داده است. اما او امروز این عملکرد خوب را در مقابل یک تیم خوب و مِن بابِ نمونه در لیگ برتر انجام داد و "میخی" می تواند به این روند ادامه دهد. بنابراین ما از بابت عملکرد خوب او خوشحال هستیم، زیرا می دانیم که او را به چه دلیلی جذب کردیم و منتظر سازگاری او با شرایط جدید هستیم و به نظر می آید که این روند به خوبی در حال طی شدن است. 


منچستریونایتد در نیمه اول بر وست هم تسلط داشت، اما دست کم گرفتن حریف بار دیگر به شاگردان ژوزه مورینیو ضربه زد و وست هم پیش از پایان نیمه اول موفق شد تا روی اشتباه داوید ده خیا، گل مساوی را به وسیله اشلی فلچر - مخصول آکادمی منچستریونایتد - به ثمر برساند. با وجود این ضربه غیر منتظره به تیمش، ژوزه مورینیو عنوان کرده است که تحت تاثیر بار روانی منفی این گل قرار نگرفته بود و این را به بازیکنانش نیز انتقال داد. وی در این باره اظهار داشت:


    عملکردمان، چیزی بود که به آن عادت داشتیم. ما این روزها در خانه خیلی خوب بازی می کنیم و فکر می کنم عملکرد امشب نیز به همین منوال بود. سپس وست هم با اولین شوت در چارچوب به گل رسید. این گل ما را تحت تاثیر قرار داد و بازیکنانمان نیز نمی توانستند این احساس را پنهان کنند، بنابراین به عقب کشیدیم. اما در نیمه دوم، تیم این اعتماد به نفس را پیدا کرد که بازی کند و به راحتی پیروزی را با ارائه فوتبال تهاجمی کسب کند. فوتبال تهاجمی چیزی است که هوادارانمان دوست دارند، اما ما به دنبال نتیجه هستیم. 


    در بین دو نیمه که نتیجه بازی 1-1 بود، من به آن ها گفتم که گل وست هم را فراموش کنند. به بازیکنانم گفتم که ما خیلی خوب بازی می کنیم، بنابراین باید اعتماد به نفسمان را حفظ کنیم، گلی که به ناحق دریافت کردیم را فراموش کنیم، فراموش کنیم که باید در نیمه اول پیروز می شدیم و این اتفاق نیفتاده، بنابراین باید از همین لحظه با اعتماد به نفس به زمین برویم. این شد که در نیمه دوم موفق به زدن این گل ها شدیم. این تعداد گل و ارائه عملکرد خوب یعنی خوشحالی واقعی. 




۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن