تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803522557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه : برجام چیز جدیدی نصیب ما نکرده است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه : برجام چیز جدیدی نصیب ما نکرده است
فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر ضرورت انتقال الگوهای موفق در حوزه‌ی نظامی و دفاعی به بخش اقتصاد تاکید کرد.


به گزارش ایسنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در همایش مانور ملی قدرت در تبریز اظهار کرد: مشکل اصلی ما درجا زدن در حل مشکلات و مسایل کوچک و جزیی است و این در حالی است که توانمندی ملت ما در حل مشکلات بزرگ‌تر به کرات ثابت شده است.


وی با اشاره به پیروزی‌ انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن گفت: هر شکست نقطه‌ی آغازی برای پیروزی‌ها و موفقیت‌های بعدی به شمار می‌آید و به لطف پروردگار کشور ما به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده که دیگر نیازی به تدابیر بیگانگان ندارد.


وی عنون کرد: اگر در زمان جنگ تحمیلی کمبود صلاح و تکنولوژی داشتیم، امروزه از صفر تا صد طراحی و تولید تمامی سلاح‌ها و تکنولوژی‌ها را خود بر عهده داریم و از نیروهای متخصص و نیروی انسانی متخصص و باایمان خود بهره‌مند می‌شویم.


حاجی‌زاده افزود: تولید موشک زمین به زمین و همچنین موشک‌های شهاب یک و دو متوقف شده و آنچه که امروزه تولید می‌شود دیگر کپی نیست و موشک‌هایی مانند ذوالفقار و دفاع در نوع خود بی‌نظیر هستند.


وی بیان کرد: زمان تولید موشک‌ها نیز از 10 سال در گذشته به کم‌تر از یک سال کاهش یافته است و اگر زمانی برآوردن سلاح‌های جنگی و حتی سیم‌خاردار نیز مشکل داشتیم، امروزه با تکیه بر دانش و تخصص موشکی خود در این زمینه استقلال کامل داریم.


وی با بیان اینکه پیچیدگی حاکم در بخش نظامی چندین برابر بخش غیرنظامی است، گفت: با وجود سختی‌ها و مشکلات فراوان در بخش نظامی از عهده‌ی حل این مسایل برآمده‌ایم، اما برای حل مشکلات در بخش اقتصادی باید عزم ملی و همت داشته باشیم و همگی برای رفع این مشکلات تلاش کنیم.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: با پیگیری مشکلات و بهره‌مندی از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب و با استفاده از زیرساخت‌ها و منابع بی‌نظیر موجود در کشورمان می‌توان در حل مشکلات چاره‌سازی کرد و همچنین استفاده از نیروهای تازه‌نفس و تحصیلکرده نیز مشکل بیکاری جوانان را تا حدودی حل می‌‎کند.


وی با اشاره به فشارهای جنگ تحمیلی و تبعات آن گفت: در زمان جنگ تحمیلی سلاح کافی و مناسب، سازماندهی و آموزش وجود نداشت و قبل از پایان جنگ به موهبت‎های زیادی از جمله یگان زرهی و موشکی، گروهان، گردان و توپخانه دست یافتیم و وجود شهدای هسته‌ای نشانگر تداوم جنگ در قالب‌های دیگری است.


وی عنوان کرد: با وضعیت اقتصادی فعلی که بر کشور حاکم است، باید خود مردم کمر همت بسته و به شناسایی استعدادها و مشکلات بپردازند و گاها توان اجرایی مردم بهتر از سایرین، پاسخگوی نیازها بوده و راهپیمایی عظیم اربعین و ورود مستقیم مردم  در این امر،نشانگر اهمیت ایم موضوع است.


حاجی‌زاده بیان کرد: عبور از خود و در اولویت قرار دادن مسایل ملی از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و برخی با دریافت حقوق‌های نامتعارف و حل مشکلات شخصی خود این چارچوب را رعایت نمی‎کنند.


وی با اشاره به مسئله‌‎ی برجام گفت: هرچه در برجام و توافقات هسته‎ای پس گرفته‌ شده است، از قبل به نام کشور ما و در مالکیت آن بود و برجام چیز جدیدی را نصیب ملت و کشور ما نکرده است.


وی خاطرنشان کرد: برخی با این ادعا که دوره‌ی نظامی‌گری تمام شده است، استفاده از توان موشکی را بی‌جا تلقی می‌کنند و باید رو به این افراد گفت که اگر تنها 10 کیلومتر از هشت هزار کیلومتر مرز زمینی را با این ادعا توانستند اداره کرده و امنیت را برقرار کنند، حق با آن‌هاست که البته این نیز امری ناشدنی است.


تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - 23 November 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن