تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804474187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیرسوال بردن پیشرفت های کشور بی انصافی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه گرگان:
زیرسوال بردن پیشرفت های کشور بی انصافی است

کراپ‌شده - نورمفیدی


شناسهٔ خبر: 3835570 - یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
استانها > گلستان

.jwplayer{ display: inline-block; } گرگان- نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: برخی می گویند پیشرفت های کشور دروغ است اما به نظر من زیرسوال بردن پیشرفت های کشور بی انصافی است. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، ظهر یکشنبه، در دیداری با حضور خانواده شهدای ۵آذر گرگان، اظهار کرد: معمولا جوامع بشری روزهایی دارند که در آن حوادثی مهم برای آن ملت رخ داده و این روز باعث می شود آن ملت با تاریخ خود پیوند بخورد و ملت توجه داشته باشند چه سرگذشتی داشته اند و امروز در چه شرایطی هستند. وی افزود: خداوند به موسی فرمود که به قوم خود «یوم الله» را به یاد بیاور تا قوم بنی اسرائیل بداند و به خاطر بیاورد که چه بر سرش گذشت. امام جمعه گرگان گفت: اگر انسان گذشته خود را فراموش کند و یادش برود که برای آنچه به دست آورده چه گذشته ای را تجربه کرده است، قدر آنچه به دست آورده را نمی داند و این خود بلای بزرگی است. وی با یادآوری فرموده خدا به موسی، گفت: آنچه خداوند می گوید بر این است که فراموش نکنیم چه بوده ایم و چه شده ایم. آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: باید بدانیم کشور ما چه شرایطی را پشت سر گذاشته است. ما مانند تکه لقمه ای بودیم که گاهی در اختیار آمریکا و گاهی در اختیار انگلیس بود و حتی آن ها برای کشور ما تصمیم گیری می کردند. وی اضافه کرد: آن زمان بر سر کشور ما حتی بین خودشان دعوا می کردند و مسئولان ما هم هیچ اراده ای نداشتند، بلکه مثل عروسک خیمه شب بازی دستورات آن ها را اجرا می کردند. کشور بر خلاف گذشته استقلال کامل دارد نماینده ولی فقیه در استان گلستان، اظهار کرد: کشور ما امروز روی پای خودش ایستاده است و کسی نیست برای ما تصمیم بگیرد و خودمان برای سرنوشت کشور تصمیم می گیریم. وی ادامه داد: در گذشته ۱۰۰درصد وابسته بودیم ولی امروز مستقل هستیم و روی پای خودمان در حال پیشرفت هستیم. وی با تاکید بر این که پیشرفت انواع مختلف دارد، گفت: برخی کشورهای کوچک عربی منطقه هم مدعی پیشرفت هستند ولی همه چیز آن ها وابسته به غرب است و از دیگر کشورها به دست آورده اند اما ما با توانمندی خودمان پیشرفت کرده ایم.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: گاهی برخی می گویند که این پیشرفت ها دروغ است، اما این حرف ها بی انصافی است زیرا در حوزه های بسیاری مانند نانو، هوافضا و همین مساله هسته ای پیشرفت کرده ایم و این پیشرفت ما آمریکا را پای میز مذاکره نشاند. وی ادامه داد: امروز با دستاوردهای بسیار مقابل ۶ کشور نشسته ایم و با آن ها مذاکره می کنیم و این نشان دهنده توانمندی های داخلی کشور است. آیت الله نورمفیدی با بیان این که اگر این خط ادامه پیدا کند مشکلات حل می شود، گفت: در کشور مشکلاتی مانند رکود اقتصادی و بی کاری داریم اما آنچه زیربنا و اساس توسعه محسوب می شود را دارا هستیم و آن استقلال کشور است. دشمن می خواهد اساس انقلاب را زیر سوال ببرد وی تاکید کرد: نباید اصول کشور را به خاطر مشکلات موجود زیر سوال برد. دشمن می خواهد اساس از بین برود و ما از آن ها اطاعت کنیم. وی در ادامه با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی، اضافه کرد: تمام کشور در پیروزی انقلاب سهم داشت. استان ما هم مانند سایر نقاط کشور از ابتدا همراه انقلاب بود و این همراهی در گرگان، در روز ۵ آذر به اوج خود رسید زیرا  ۱۴ شهید و بیش از ۱۰۰ زخمی تقدیم انقلاب شد. امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: باید سعی شود این وقایع تاریخی و حماسی در ذهن ملت ثبت شود و باقی بماند. در ادامه این نشست، تعدادی از بازماندگان حادثه ۵آذر و خانواده شهدا آن روز به بیان خاطرات خود از حادثه ۵ آذر گرگان پرداختند. گفتنی است، از سال ۹۵ حادثه ۵ آذر گرگان به عنوان یک رخداد موثر در شکل گیری انقلاب، توسط شورای انقلاب فرهنگی در تقویم کشور ثبت شد. در حادثه ۵آذر گرگان، به دست نیروی رژیم شاهنشاهی ۱۴ نفر شهید و حدود ۱۰۰ نفر هم زخمی شدند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن