تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816393780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد دستگاه اجرایی زیر ذره‌بین/ رادیو دولت راه‌اندازی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عملکرد دستگاه اجرایی زیر ذره‌بین/ رادیو دولت راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل تعاونی هنرمندان کشور با اشاره به آغاز فعالیت های تعاونی هنرمندان گفت: برنامه‌های نظیر رادیو دولت، رادیو هنرمندان، تئاتر آنلاین، کنسرت آنلاین، برنامه کودک و برخی تولیدات مورد اقبال مردم را اجرایی خواهیم کرد.
به گزارش نامه نیوز، مهدی نادعلیزاده به تاسیس تعاونی هنرمندان معاصر اشاره کرد و افزود: تشکیل این تعاونی یکی از فعالیت‌های اجرایی تعاونی هنرمندان به شمار می رود که از سال 86 شکل گرفته است.
وی ادامه داد: تعاونی هنرمندان معاصر کشور به ‌زودی فعالیت های خود را در سطح کشور به طور کامل اجرایی خواهد کرد و بخشی از این برنامه‌ها نیز با حضور هنرمندان آغاز شده است.

** نخستین مرکز تهیه و تولید محتوا
مدیر عامل تعاونی هنرمندان معاصر به بخشی از برنامه‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: مرکز تهیه و تولید خانه هنرمندان معاصر، با دارا بودن زیرساخت تولیدی مناسب برای تهیه و تولید محتوی در دو استودیوی مجهز صدا و تصویر، آن را به نخستین مرکز تهیه و تولید محتوا تبدیل کرده است.
نادعلیزاده تصریح کرد: این مرکز با ظرفیت تولید ماهانه بیش از 36 هزار دقیقه اثر صوتی و تصویری می‌تواند یکی از بزرگترین مراکز تولیدی برای شبکه‌های مجازی و فضای آی پی مدیا محسوب شود.

** برنامه های پیش رو
وی افزود: برنامه‌های انحصاری خود را برای پخش به (VOD) ها تهیه می‌کنیم و این برنامه‌ها شامل برنامه‌های کودک، برنامه‌های فرهنگی و هنری، کنسرت آنلاین، تئاتر آنلاین، برنامه خانوادگی با موضوع سبک زندگی، نقد و بررسی فعالیت های فرهنگی و هنری کشور، معرفی مدیران برتر، آموزشهای هنری و آموزشهای فراگیر است.

** برنامه های انحصاری
مدیر عامل تعاونی هنرمندان با بیان اینکه «کافه هنرمندان» یکی از برنامه‌های انحصاری برای فروش و توزیع در شبکه (VOD) آماده شده است، گفت: در این برنامه هنرمندان همه روزه حضور پیدا می‌کنند و در مورد مسائل مختلف سخن می‌گویند.
نادعلیزاده اظهارکرد: هنرجویان و علاقمندان می‌توانند روزانه در محل نشست هنرمندان حضور پیدا کنند و از نزدیک برنامه‌های آنان را در محل نشست به نظاره بنشینند.
وی ادامه داد: استودیوهای صدا و تصویر به همراه فضای آموزشی به گونه ای طراحی شده که قدرت تهیه و تولید 1800 دقیقه اثر صوتی و 1800 دقیقه اثر تصویری در آن وجود دارد و هنرجویان بسیاری می‌توانند در محل نشست هنرمندان شرکت کنند.

** برگزاری تئاتر آنلاین
مدیرعامل تعاونی هنرمندان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های خوب ما در استودیو تصویر، برگزاری تئاتر آنلاین است؛ پروژه تئاتر آنلاین هم به لحاظ هنری و هم به لحاظ اقتصادی در بر گیرنده منافع زیادی برای هنرمندان و بخش‌های خصوصی است.

** کنسرت آنلاین
نادعلیزاده گفت: همچنین پروژه کنسرت آنلاین و مسابقه‌های آنلاین را هم خواهیم داشت و به طور کلی فعالیت‌های‌ مان را در حوزه آی‌ پی مدیا گسترش داده‌ایم.
وی افزود: کنسرت آنلاین و تئاتر آنلاین کاملاً در استودیو ضبط می‌شوند و از فاکتورهای خاص اجرای واقعی برخوردار است؛ به عنوان مثال تئاتر آنلاین هم مانند تئاتر حقیقی از دکور، میزانسن، نور، لباس و... برخوردار است.

** سایر برنامه ها
مدیرعامل تعاونی هنرمندان اظهارکرد: علاوه‌ بر این برنامه‌ها برگزاری بزرگداشت‌ها، رونمایی از کتاب‌ها، قطعات موسیقی و تابلوهای تجسمی و بحث ویکندهای هنری، خانه هنرمندان را به محلی برای نشست هنرمندان در تهران تبدیل کرده‌ایم.
وی درباره انتخاب آثاری که برای ضبط کارهای‌شان انتخاب می‌شوند گفت: گروه‌های اجرائی کنسرت و تئاتر آنلاین را تیم کارشناسی‌مان انتخاب می‌کنند. نوع اثر، نوع بیننده و معیارهای مختلف دیگری برای انتخاب آثار وجود دارد. ما علاوه بر کنسرت و تئاتر آنلاین، اولین استارت‌ آپ‌های هنری را هم برگزار می‌کنیم، یعنی دانشجویان، هنرجویان و حتی گروه‌های حرفه‌ای می‌توانند برنامه‌ و تئاتر خودشان را برای اسپانسرها و سرمایه‌گذاران انجام دهند.

** پخش برنامه کودک
مدیرعامل تعاونی هنرمندان معاصر تصریح کرد: تهیه، تولید و پخش برنامه کودک یکی دیگر از برنامه‌ها است که با عنوان رادیو و تلویزیون کودک و با مشارکت بهترین هنرمندان اجرایی می‌شود و در فاز اول روزانه 120 دقیقه تصویر و 180 دقیقه صدا در نظر گرفته ایم.
نادعلیزاده افزود: در این رادیو و تلویزیون کودک، برنامه‌هایی شامل پخش روزانه فیتیله ها، موسیقی کودکان، آموزشهای مختلف به کودکان و وعلوم کاربردی مدنظر قرار گرفته است.

** راه اندازی رادیو تلویزون دولت
وی ادامه داد: یکی از عمده‌ترین برنامه‌های تولیدی ما راه‌اندازی رادیو و تلویزیون دولت است که در این برنامه گفت‌وگوهای تحلیلی، مستند، شفاهی از مجموعه‌های فعالیتهای دولت در وزارتخانه و دستگاه های اجرایی ضبط و پخش خواهد شد.
مدیرعامل تعاونی هنرمندان معاصر تصریح کرد: در این برنامه پر مخاطب گزارشهای روزانه در خصوص فعالیتهای دستگاههای اجرایی و دولتی در کشور در مدت زمان 120 دقیقه تصویری و 180 دقیقه صوتی پخش خواهد شد.

** رادیو هنرمندان راه اندازی می شود
نادعلیزاده، رادیو هنرمندان را یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر برشمرد و گفت: در این برنامه هنرمندان محبوب کشور حضور یافته و در مورد مسائل روزمره و کارهای هنری خود سخن می‌گویند که البته مشارکت مردم را نیز در آن مدنظر داریم.



منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اکبر ترکان مسئول بررسی حادثه قطار سمنان شد
تشکیل کمیته رسیدگی به حادثه قطار سمنان/ اکبر ترکان مامور ارائه گزارش
روحانی درگذشت فیدل کاسترو را تسلیت گفت
معاون اول روحانی: مقصرین اصلی حادثه برخورد قطارهای مسافربری عزل و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند



۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن