تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکانه‌های شدید قیمت ارز در میدان فردوسی | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: در جریان معاملات امروز (یکشنبه) طلا و ارز در بازار آزاد تهران، قیمت دلار با جهش یکباره مرز ۳۸۰۰ تومان را رد کرد، در عین حال بسیاری از صرافی‌ها از معامله ارز سرباز می زنند.

به گزارش تراز ، در بازار آزاد امروز(یکشنبه) تهران، قیمت هر دلار آمریکا با افزایش جهش‌گونه به بالای ۳۸۳۰ تومان رسید و بسیاری از صرافان بازار ارز فردوسی، از خرید و فروش را متوقف کرده‌اند. بر این اساس، هم اکنون قیمت ارز در سکویی ایستاده است که تقریبا می‌توان گفت که بی قیمت شده و نرخ‌ها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.

همچنین قیمت یورو و سایر انواع ارز نیز با افزایش شدید مواجه شده و تا مرز ۴۱۵۰ تومان هم رسیده است. هر پوند هم اکنون ۴۶۸۰ تومان است. هر درهم امارات ۱۰۷۵ تومان و هر لیر ترکیه ۱۲۰۰ تومان است.  

در این میان سعید مجتهدی، رئیس کانون صرافان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دلایل افزایش نرخ ارز را باید از بانک مرکزی پرسید.  

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ده هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۵۵۴ تومان، طرح قدیم با ۵ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵۶۵ هزار تومان، ربع سکه۲۹۸ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۸۷ هزار تومان است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۱۸۴ دلار و ۳ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱۱۱ هزار و ۳۴۸ تومان است.


منبع: مهر

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 7 آذر 1395 - 14:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن