تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804142790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: خطر نفوذ از منافقین بیشتر است/ کسانی که خواهان رابطه با آمریکا هستند، نفوذی اند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: خطر نفوذ از منافقین بیشتر است/ کسانی که خواهان رابطه با آمریکا هستند، نفوذی اند
امروز نیز افراد نفوذی همانند این افراد هستند و این افراد کسانی هستند که خواهان رابطه با آمریکا هستند.
آفتاب‌‌نیوز : نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در کاشان گفت: طبق سخنان امام راحل خطر نفوذ از منافقین بدتر است اما با وجود بسیجیان با آمریکا سازش نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، ، حجت الاسلام علی شیرازی شامگاه شنبه در حسینیه سیدالشهداء سپاه کاشان اظهار داشت: یکی از شبهاتی که که امروز در جامعه مطرح است، سازش با آمریکا است که در صورت عدم سازش، مشکلات اقتصادی و به طبع آن لغو تحریم‌ها انجام نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در پاسخ به این شبهه افزود: در سال 1340 علی امینی به جهت برآورده‌شدن خواسته‌های آمریکایی در کشور ایران به نخست وزیری منصوب شد اما یک سال بعد شاه ایران به آمریکایی‌ها قول مساعدت به شرط عزل علی امینی را داد و در این راستا قانون کاپیتولاسیون با نفوذ شاه به تصویب رسید.

شیرازی خاطرنشان کرد: پس از آزادی امام راحل از زندان، ایشان سخنرانی کوبنده‌ای علیه تصویب این قانون ایراد کرده و به شرح محتوای آن پرداخت و پس از آن مردم علیه شاه شعار دادند و او را از کشور بیرون کردند در حالی که در آن زمان نیز مردم مشکلات بسیار زیادی داشتند و اسناد موجود گواه این مطلب است.

وی با بیان اینکه امام راحل در اوج قدرت آمریکا در ایران علیه شاه و کشور آمریکا ایراد سخنرانی کرد، تصریح کرد: با رهبری امام راحل قیام ایشان در سال 56 اوج گرفت و به طبع آن در سال 57 به پیروزی رسید و امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را تاسیس کرد و امروز ثمره آن را می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه امام راحل ولی فقیه را در راس امور قرار داد، بیان داشت: وجود ولایت فقیه خطرات بزرگی را از نظام جمهوری اسلامی دور کرد و امروز انقلاب اسلامی روی پای خود ایستاده است و جوانان محکم‌تر از گذشته پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی با اشاره به وقایع در سال 88 افزود: در فتنه 88 تمامی کشورهای اروپایی و غرب علنا از فتنه و سران آن حمایت کردند و در این راستا یک برنامه‌ریزی ده ساله پیاده کردند اما به لطف وجود ولایت فقیه که در راس آن مقام معظم رهبری بودند، توطئه آن‌ها خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه برخی افراد در زمان انقلاب اسلامی نقش ستون پنجم داشتند، اظهار داشت: امروز نیز افراد نفوذی همانند این افراد هستند و این افراد کسانی هستند که خواهان رابطه با آمریکا هستند.

شیرازی ضمن اشاره به پذیرش قطعنامه در سال 67 توسط امام راحل خاطرنشان کرد: همزمان با پذیرش قطعنامه، بسیج توسط امام خمینی (ره) تشکیل شد زیرا امام وضع امروز را پیش بینی می‌کرد و به برکت خون شهدای مدافع حرم براندازی نظام اسلامی غیرممکن است.

وی ضمن اشاره به مهاجرت مردم نجف و کربلا همزمان با حمله داعش به عراق تصریح کرد: با ورود سردار سلیمانی، مردم این دو شهر از مهاجرت منصرف شدند زیرا ورود ایران به معرکه را به منزله پیروزی قلمداد کردند.



۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن