تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 19 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

صنعت نواز

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799746802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی شیرین رئال مادرید برابر خیخون


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: رئال مادرید در شرایطی به مصاف خیخون می رفت که برای حفظ صدرنشینی، به 3 امتیاز این دیدار خانگی نیاز داشت.
 
بازی بسیار طوفانی آغاز شد و خیخون می توانست در همان ثانیه 44 به گل برسد. اشتباه دنیلو توپ را در اختیار کوپ قرار داد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. 1 دقیقه بعد، کوپ درون محوطه جریمه رئال مادرید با ناواس تک به تک شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت تا تیم مهمان در همان ابتدا 2 موقعیت خوب را از دست بدهد.
 

پیروزی شیرین رئال مادرید در برابر خیخون




پیروزی شیرین رئال مادرید در برابر خیخون



اما در دقیقه 4، این کهکشانی ها بودند که صاحب یک ضربه پنالتی شدند. نفوذ وازکز درون محوطه جریمه و توقف او باعث اعلام ضربه پنالتی شد که کریس رونالدو با یک ضربه دقیق و زمینی به سمت راست، گل اول را برای میزبان به ارمغان آورد.
 
در دقیقه 10، رشید این موقعیت راداشت که بازی را به تساوی بکشاند از ضربه او از کنار دروازه ناواس خارج شد. دو دقیقه بعد، کریس رونالدو در موقعیتی ایده آل درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او در حالتی نامتعادل راهی به دروازه نیافت.
 
در دقیقه 18، رونالدو موفق شد گل دوم خودش و رئال را به ثمر برساند. ارسال دیدنی ناچو از سمت چپ با ضربه سر شیرجه ای و دقیق ستاره پرتغالی همراه بود تا میزبان با 2 گل از خیخون پیش افتد.
 

پیروزی شیرین رئال مادرید در برابر خیخون




پیروزی شیرین رئال مادرید در برابر خیخون



بعد از گل، باز هم خیخون جلو کشید و در دقیقه 29، ضربه زیبای گومز از پشت محوطه با واکنش دیدنی ناواس همراه بود. اما بالاخره در دقیقه 35 و روی اشتباه مسلم مودریچ در میانه میدان، کارمونا بانت با یک ضربه دیدنی، اختلاف را به حداقل رساند.
 
در دقیقه 38، نفوذ وازکز به دورن محوطه جریمه از سمت راست با ضربه حکم او همراه بود که توپ به بیرون رفت. در دقیقه 41، ضربه کریس رونالدو با عکس العمل خوب دیگو مارینو همراه بود تا نیمه اول با حداقل برتری لوس بلانکوس به پایان برسد.
 

پیروزی شیرین رئال مادرید در برابر خیخون



در نیمه دوم و به علت بارش شدید باران، بازی کیفیت نیمه اول را نداشت و شاگردان زیدان ترجیح دادند نتیجه را حفظ کنند.
 
در دقیقه 57، ارسال زیبای وازکز از سمت راست با ضربه سر بنزما همراه بود اما عکس العمل دیدنی مارینو دروازه خیخون را نجات داد. در دقیقه 64، سانتر خوب مودریچ روی سر رونالدو ننشست و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
رئال مادرید در اواسط نیمه دوم، سعی بر مدیریت جریان بازی و حفظ نتیجه داشت و خیخون نیز در خلق موقعیت ناکام بود. در دقیقه 73، ارسال خوب رونالدو از روی ضربه ایسستگاهی از مقابل پای وازکز گذشت تا بازی با همان نتیجه ادامه پیدا کند.
 
رئال مادرید در اواسط نیمه دوم، سعی بر مدیریت جریان بازی و حفظ نتیجه داشت و خیخون نیز در خلق موقعیت ناکام بود. در دقیقه 73، ارسال خوب رونالدو از روی ضربه ایستگاهی از مقابل پای وازکز گذشت تا بازی با همان نتیجه ادامه پیدا کند.
 
در دقیقه 77، اشتباه عجیب ناچو در دفع توپ و خطای او، باعث اعلام ضربه پنالتی برای خیخون شد تا بهترین فرصت برای کسب نتیجه تساوی برای تیم مهمان به دست آید. اما ضربه خلاف جهت کوپ از بالای دروازه به بیرون رفت تا بازی با حداقل برتری رئال مادرید ادامه پیدا کند.
 
در دقیقه 81، باز هم کوپ این شانس را داشت که دروازه رئال را باز کند اما ضربه او با واکنش خوب ناواس همراه بود. در دقیقه 86، آوانتاژهای مناسب داور، کریس رونالدو را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه او از پشت محوطه توسط سنگربان خیخون مهار شد تا او در به ثبت رساندن هت تریک ناکام باشد. 
 
در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا شاگردان زیدان 3 امتیاز حساس را از زیر بارش شدید باران برنابئو کسب کنند.




۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن