تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816796409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوری: خداحافظی بنگر کذب محض است :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوری: خداحافظی بنگر کذب محض است
محمد نوری همچنان معتقد است صدرنشینی تراکتورسازی در این مقطع کار آنها را در ادامه مسابقات سخت کرده و آنها باید در ادامه فصل قدرتمندتر از گذشته به راه خود ادامه دهند.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تراکتورسازی در این بازی هم در پست هافبک دفاعی برای این تیم به میدان رفت و البته با توجه به کارتی که گرفت در دیدار برابر پدیده محروم خواهد بود. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیمش صحبت کرد که در ادامه خواهید خواند.
کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش گفت: ابتدا جا دارد حادثه منجر به درگذشت هموطنان عزیزمان را بابت برخورد قطار به مردم و خصوصا آذربایجانی ها تسلیت بگویم و این داغ بزرگ را به خانواده آنها نیز تسلیت می گویم.
وی ادامه داد: بازی با صبا را می توانم یکی از سخت ترین دیدارهای این فصل مان بنامیم و آنها در ساختار دفاعی عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتند. صبا بازی بسته ای ارائه می داد و سازماندهی خوبی از خود به جا گذاشت و علیرغم حملات پردامنه ما شرایط سختی برای رسیدن به دروازه شان داشتیم. اوج کار دفاعی آنها را در دیدار با استقلال تهران هم دیدید که آنها نتوانستند 120 دقیقه به دروازه صبا برسند. با این حال آقای قلعه نویی در ادامه با تغییرات تاکتیکی توانستند شرایط بازی را تغییر دهند و خوشحالم توانستیم به نتیجه برسیم.
نوری با تمجید از حریف در ادامه گفت: گل بچه گانه ای نیز در این بازی خوردیم و کاملا در استرس قرار گرفتیم و البته خدا را شکر توانستیم به نتیجه برسیم. صبا خصوصا در دقایق پایانی فشار زیادی روی تیم ما وارد کرد و نتیجه خوشبختانه به سود ما رقم خورد.
نوری در خصوص چالش مانکن بعد از گلزنی این تیم نیز گفت: این تز محمد ابراهیمی است. او معمولا شادی گل ها را برنامه ریزی می کند و این مسائل را دوست دارد. به هرحال شبیه مانکن است و این خوشحالی گل را هم ترتیب داد و به نظرم جذاب و جالب توجه بود.
نوری در خصوص اینکه در بازی قبلی در چالش مانکن عملکرد ضعیفی داشت و در این بازی توانست با بازیکنان دیگر به هماهنگی برسد گفت: در جریان شادی گل بودم و البته دور از دیگران حضور داشتم و در چشم نبودم. اما همانطور که گفتم ابراهیمی مانکن تیم ماست و این شادی را هم او برنامه ریزی کرد تا اینگونه با هواداران مان پیروزی را جشن بگیریم.
نوری که پیش از این و با صدرنشینی پرسپولیس ادعا کرده بود در هفته های ابتدایی نباید صدرنشینی را جدی گرفت، بعد از صدرنشینی تراکتور همچنان روی ادعای خود است و گفت: بله، دقیقا همینطور است. چه کسی اکنون با قاطعیت می تواند در خصوص قهرمان و تیم های سقوط کننده نظر بدهد؟ یک ثلث از لیگ را پشت سر گذاشته ایم و هنوز لیگ بالا و پایین زیادی دارد. در نیم فصل دوم نیز تیم ها به سختی امتیاز از دست می دهند و اکنون نمی توان تیمی را صدرنشین دانست و در نهایت امیدوارم تیمی که لیاقت داشته باشد به قهرمانی برسد و امیدوارم آن تیم ما باشیم.
شماره 14 تراکتورسازی که در این بازی با دریافت کارت زرد از بازی بعدی تیمش محروم شد در این باره گفت: اشتباه از من بود و نمی دانستم دو کارته هستم. بازیکن حریف مرا شارژ کرد و دستم بالا بود و توپ به دستم خورد و متاسفانه سه کارته شدم و در این شرایط از بازی بعدی محروم شدم. بازی سختی در هفته آینده مقابل پدیده خواهیم داشت و آنها تیم چغر و دونده ای هستند که در این سالها نیز شرایط سختی برای تراکتور ایجاد کردند و امیدوارم در این بازی به نتیجه لازم برسیم.
وی ادامه داد: اما جای امیدواری برای ماست که تراکتورسازی هیچ وقت به بازیکن متکی نیست و جایگزین مناسبی داریم. در این بازی هم ما 3-4 بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم اما بازیکنان جانشین عملکرد فوق العاده ای از خود به جا گذاشتند و تراکتور هیچ وقت روی کاکل بازیکن نمی چرخد. آقای قلعه نویی تیم مناسبی گردهم آورده و به بازیکنان جوان نیز در صورت نمایش مناسب توانایی شان فرصت می دهد و اکنون بازیکن جوان و باتجربه در کنار هم تلفیق جالب و تاثیرگذاری را تشکیل داده اند.
نوری در خصوص اینکه چرا در این بازی نیز برخلاف تصور شرایط بازی در استادیوم یادگار امام برای آنها مهیا نشد گفت: ما پیش از این بازی در استادیوم یادگار امام تمرین کردیم. من 2 سال پیش در این استادیوم بازی کرده بودم و به نظرم هیچ تغییری نیافته بود. البته گفته می شود آنها قصد داشتند تنها چمن استادیوم را ترمیم و بهسازی کنند اما در این دقایقی که ما در یادگار تمرین کردیم چمن شرایط مناسبی نداشت و بعد از چند دقیقه کنده می شد و به هیچ عنوان شرایط بازی را نداشت.   نوری که با توجه به همبازی بودن در پرسپولیس با بنگر رابطه دوستانه ای با این بازیکن دارد در خصوص شایعاتی مبنی بر خداحافظی این بازیکن گفت: محسن مصدومیت داشت و عمل کرد و خوشحالم از اینکه نتیجه عمل او رضایتبخش نیز بوده و امیدوارم خیلی زود او را در کنار خودمان ببینیم. بنگر بازیکن باتجربه ای است که مطمئنا می تواند کمک بزرگی به تراکتورسازی کند و تجربه او کمک حال تیم خواهد بود و امیدوارم زود برگردد. در خصوص خداحافظی او نیز باید بگویم هیچ وقت چنین چیزی از او نشنیده ام و خداحافظی او کذب محض است.

19:21  1395/09/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن