تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821028198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز را وابسته به جناح بندی سیاسی نکنید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نماز را وابسته به جناح بندی سیاسی نکنید
مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت: نماز و برنامه های مربوط به آن را وابسته به جناح بندی های سیاسی نکنید.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا جدیدی  در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا که در ساختمان فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: ارزش نماز بالاتر از جناح بندی های سیاسی بوده و نباید کارهای مربوط به نماز قربانی بازی های سیاسی شود.
جدیدی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) افزود: حضور مقتدرانه و معجزه‌گر بسیج و گروه‌های داوطلب بسیجی در هشت سال دفاع مقدس یکی از دلایل اصلی پیروزی ایران اسلامی در جنگ با رژیم بعث و همپیمانان مستکبر صدام بود.
وی تصریح کرد: با ایجاد انگیزه برای جوانان باید آن ها را به سمت کتاب وکتابخوانی هدایت کنیم.
مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به این که شهرضایی ها مردم متدینی هستند گفت:علم و دین در این شهر ریشه در تاریخ مردمان این دیار دارد.
جدیدی بیان کرد: هر فرد جامعه باید یک مروج فرهنگ نماز باشد و می توان از راه آموزش به والدین و فرزندان از طریق برنامه های آموزش و پرورش و در فضای دانشگاهها و آموزش عالی در این راستا گام برداشت.
وی مقدس ترین نهاد را بنیان خانواده دانست و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی بایستی از اعضای خانواده آغاز شود.
مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت:تمام دستگاه های اجرایی باید در برنامه ها و محافل بر اهداف و لزوم ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی تاکید نمایند و هیچگاه در این مقوله مهم فرهنگی کوتاه نیایند.
جدیدی با اشاره به این که 250 هزار طلبه در کل کشور وجود دارد گفت:با وجود 4.5میلیون دانجشو ما با کمبود روحانیون در مراکز آموزشی رو به رو هستیم.
وی با اشاره به این نکته که روحانیت بیشترین شهید را بر اساس نسبت جمعیتی خود تقدیم نظام اسلامی کرده گفت: برای ترویج فرهنگ نماز باید حضور روحانیون در مدارس پایه ابتدایی بیشتر از پیش شود.





۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن