واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
من عاشق Ubisoft هستم، ولی انکار این که آنها در این چند سال اخیر کمی جسور و بیاعتنا شدهاند دشوار است. دنبالههای بیپایان، دنبالههای سالانه برای سری بازیهایشان، ساختن چندین وچند بازی با قالب و الگوی یکسان و DLCهای بیجهت و پرداختهای درون برنامهای جزئی از عادت آنها شده است. ولی در این چند ماه اخیر آنها شروع به کمی چرخش کردهاند؛ Ubisoft در حال حاض در تلاش است تا بازیهایش را از قالب همیشگی خارج کرده، عرضه سالانهشان را متوقف کند و چیزهایی بیشتر. و اکنون، نیز به نظر میرسد که آنها تصمیم گرفتهاند DLC نباید بخشی از بازی اصلی باشد. به گزارش پردیسگیم و به نقل از GamingBolt "آنا بلوندل ژون" (Anne Blondel-Jouin ) یکی از افراد عملیاتهای اجرایی Ubisoft در صحبت به GameIndustry.biz در این مورد گفت: "کسب درآمد یکی از چیزهاییست که ما باید درباره آن بسیار محتاط باشیم. و تیم ما میخواهد مطمئن شود که تعادل درست در این زمینه را برقرار کرده باشد. " "کلید اصلی موفقیت این نیست که چیزهایی جزئی به تجربه فعلی بازی اضافه کنیم؛ چرا که این خوب نیست و در حقیقت دارید به خاطر دلایل غلط درخواست پول بیشتری میکنید. همچنین اگر محتوای ارائه شده برای گیمرها اجباری باشد، باز هم خوب نیست. این راهیست که از طریق آن میتوان محتوا و در نتیجه لذت بیشتری را برای گیمرها عرضه کرد ولی آنها میتوانند انتخاب کنند که این لذت بیشتر را میخواهند یا نه. اگر بخواهم این موضوع را با شهربازی قیاس کنم، شما میتوانید از تمامی وسایل و سواریها استفاده کنید ولی میتوانید به خریدکردن، یا غذاخوردن و یا هرچیز دیگری نیز بپردازید. جدا از اینکه شما درفروشگاه چهکاری انجام میدهید، شما هنوز هم بخشی از تجربه کلی هستید. هیچکس شما را مجبور به خرید چیزی نمیکند ولی این راه دیگری برای تجربه سرگرمی است. " "اگر قضیه اجبار برای گیمرها در میان بود، من در این جا کار نمیکردم. دیگر نیازی نیست برای تجربه کامل بازی دست به خرید DLC بزنید؛ شما بازی را خریداری کردهاید و اگر بخواهید میتوانید آن را به روش دلخواه خود گسترش دهید؛ این عملی کاملا انتخابی و آزاد است." احتمالا Ubisoft بعد از موفقیت پایدار Rainbow Six: Siege به این نتیجه رسیده است. این بازی مالتیپلیر که در سال گذشته عرضه شد، آن هم در حالی که در اوایل موفق نبود، به واسطه پشتیبانی پایدار، پرورش جامعه خود و عرضه DLCهای تمرینی مختلف هماکنون تبدیل به عنوانی موفق و پرسود و منفعت شده است. احتمالا برای Ubisoft داشتن موفقیت آرام و طولانیمدت نظیر Siege از داشتن موفقیت کوچک و در ایتدا بزرگ نظیر نسخه اول Watch Dogs مهمتر باشد دیدگاه شما در رابط با سیاست جدید Ubisoft چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.
3 آذر 1395
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]